Alla inlägg den 30 september 2012

Av cecilia wallenius - 30 september 2012 17:19


I dag tog jag och kollade på en sy maskin som kommer inhandlas till veckan för nu är jag trött på att ha lite kläder liggande. Och väntar på att bli lagat så får man lusten till veckan så har man två par jeans lagade och en t tröja lagad med. När jag kom hem tog jag och satte på en maskin tvätt till även den rena tvätten hamnade på sin plats. Det har även blivit lite stickat med så snart kan man börja på något nytt för nu är det som ligger snart i ordning. Nästa vecka blir även det två kuddarna till soffan klara så då kan man ta och njuta lite mer det jag bara upp två tavlor ovanför soffan men där har jag inte klurat ut något mönster som jag vill ha än men det kommer det med. Snart kommer det även att hamna lite sydda kuddar i min gäst soffa så man riktigt ordentligt kan ta och mysa i mitt lilla rum jag ska bara leta reda på ett lite bord snart så man kan ställa i från sig sin te kopp eller vad man nu har. Jag har även tittat på lite nytt som jag skulle vilja testa så det får jag se när det kan bli av men jag funderar på att ha en pyssel kväll snart och då kanske jag ska ta och testa lite nytt när det gamla är färdigt. Nu ska jag ta och njuta av resten av kvällen och ta och sticka lite för nu har jag kommit in i ett stickning som jag knappt kan slita mig i från.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards