Alla inlägg under mars 2012

Av cecilia wallenius - 22 mars 2012 18:42


I dag har jag tagit och städat ut min förkylning så nu är man redo att gå tillbaka till jobbet och jobba sina fyra timmar som man gör på dagarna så fiskarna kan få lite mer kompisar. Sen har jag hållit på att sticka så att man slipper frysa när hösten kommer tillbaka annars har jag bara haft en skön torsdag i morgon väntar arbetet på en efter att man har varit hemma och sjuk är det skönt att starta lite lätt och jobba i alla fall en dag denna vecka till helgen ska jag ta och vårstäda lägenheten och plantera om lite mer blommor jag får se om det blir något stickande på lite mössor och halsdukar om det hinns med men det gör det säkert.

Av cecilia wallenius - 17 mars 2012 17:44


I dag tog jag och inhandla lite mer garn. Jag kan väll säga att jag verkligen har kommit i gång att sticka för man kan knappt slita sig i från de. Annars har jag inte gjort så mycket i dag efter som jag fortfarande är sjuk. Det lev även lite annat inhandlat men nu ska jag ta och sticka klart min halsduk så den är klar till hösten då den ska användas med lite annat som jag med tänker ta och sticka

Av cecilia wallenius - 14 mars 2012 19:33


I dag tog jag dels och inhandla lite mer garn för jag har verkligen hamnat i sticknings träsket det blev även lite annat inhandlat när jag kom hem tog jag och sov middag efter som jag fortfarande är förskylld så var det helt underbart nu till kvällen tog jag och gjorde klart min mössa men jag är inte nöjd med den så det lär bli en ny men jag tog och började sticka på handleds värmare så nu lär man i alla fall inte frusa för jag ska nog sticka både en snygg mössa och allt associationer så man kan vara snygg när man ska göra något kvällen kommer annars gå i lugnets tecken det blir nog att se på tv och sticka för jag kan knappt slita mir i från min stickning.

Av cecilia wallenius - 13 mars 2012 17:24


I dag tog jag och gjorde lite ärenden på stan för jag var tvungen att inhandla ett måttband när man hamnade i sticknings träsket fast de är väldigt roligt att vara där så jag lär nog stanna kvar ett bra tag om jag känner mig rätt vilket jag gör. När jag kom hem tog jag och sov middag efter som jag fortfarande är sjuk till kvällen fick jag ett litet rycka att fixa till i min garderob i hallen så nu ska jag få i ordning på mina skor. Sen har jag bara stickat så nu lär jag ha sköna benvärmare och halsdukar och även handledare när kylan kommer till baka i höst men först ska man njuta av sommaren och även våren då man ska bli faster på nytt.

Av cecilia wallenius - 12 mars 2012 17:31


I dag var jag åter tillbaka på jobbet efter att man var hemma i en vecka på grund av snuva så nu är man på benen igen. När jobbet var klart för dagen så tog jag och handla lite mat och lite annat som behövdes till hemmet. När jag kom hem tog jag upp en golv lampa till vardagsrummet så nu kan man sticka när mörkret faller på. Det blev även lite tvättande. Jag tog även och beställde lite mer från panduro så nu kan här stickar för det är verkligen ett tids fördriv jag har även börjat att vår städa lite smått men jag väntar nog till helgen då jag ska inhandla lite rammar till hallen så den blir snygg. Kvällen kommer jag ägna mig åt lite stickning sen blir det nog att se på tv men nu ska jag fortsätta på min halsduk så att den blir klar till höst då jag ja inviga den med lite mer.

Av cecilia wallenius - 11 mars 2012 16:04


I dag kom jag äntligen i gång att börja sticka och jag kan lova er det är svårt att sluta när man började. Annars så tog jag och åkte hem till mig i gen efter en helg på resande fort. När jag kom hem tog jag och sov middag och lyssnade på en ljudbok. Nu sitter jag och väntar på att få lite mat sen efter maten ska jag nog fortsätta att sticka för det är himla kul så skriver jag inte på ett bra tag har jag nog traslat in mig i garnerna.

Av cecilia wallenius - 9 mars 2012 11:30


I dag har jag gjort något väldigt skönt innan jag tog och åkte till Nyköping så satta jag defensivt stopp för min gamla far att ha någon som helst kontakt eller försöka ta kontakt med mig jag ska bara meddela jobbet att jag nu har bytt telefonnummer så att det vet de i fall dom vill ha kontakt med mig. Nu kan man andas ut och börja om på nytt och inga elaka personer kommer få förstöra min framtid för jag är så nöjd med det jag har gjort

Av cecilia wallenius - 7 mars 2012 17:45


I dag har jag varit hemma efter som snuvan hölt i sig fortfarande men jag känner att jag är på bättrings vägen vilket är skönt. Jag har mina små liv börjar bli stora som jag har i akvariet jag har även fått två så algätare så det är bara att tacka lillasyster att jag tog och lånade hennes akvarium i somras för det är verkligen härligt med fiskar. Kvällen kommer bli rätt så skön det blir nog att se om det är något bra på tv och njuta av sina husdjur men nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards