Alla inlägg under maj 2017

Av cecilia wallenius - 29 maj 2017 18:33

Äntigen börjar man komma i fatt livet igen jag har inte haft tiden att varken blogga eller skriva på min bok men nu hoppas jag att man ska få tid till det. den sista tiden har jag mest bara försökt andas och bara vara det är lite därför bloggen och min bok har fått hamna åt sidan lite. Det har även hunnits med en del shopping på sista tiden efter som sommaren kom till helgen så var jag tvungen att fylla på lagret med både linnen kofta och även en jens jacka som jag gåt och suktat efter i två års tid jag har även handlat för mitt belönings system som jag har kommit på själv 4

 

min nya vänn som ger underbart kaffe hoppas på att den även kan ge lite andra goa dyrcker i framtiden

Av cecilia wallenius - 18 maj 2017 17:05

Då var det dags att skriva lite igen då jag älskar egentligen att blogga men jag har haft fullt upp med annat så det har bara inte blivit av. Men nu börjar det lugna ner sig lite här och var och jag kan ägna mig mer åt bloggen hoppas jag. I lördags var jag på min första fylle fest på mitt jobb man kan väll säga att man blev av råd att cykla hem vilket nog var tur för jag märkte på söndagen att man inte mådde så bra men jag hade as roligt i alla fall när man kommer hem i taxi klockan 01.33 och sov bort halva söndagen men det var det värt för jag var nog lite packad sades det i måndags men kul var det synd bara att man var tvungen att lämna en annan aktivitet man hade i helgen hoppas det inte krokar nästa år för jag ska nog gå på vår fest då med hoppas jag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards