Alla inlägg under juni 2019

Av cecilia wallenius - 30 juni 2019 17:23

Denna dag har jag för det mesta knutit armband och lyssnat på ljudbok jag måste säga att man verkligen gillar sina fläktar man har i arbetsrummet det gör att det är skönare och jobba när det är så här varmt sen älskar man att lyssna på böcker helst deckare det är verkligen skönt att man kan lyssna på det via mobilen så dom som kom på det är guld värda efter som man oftast bär med sig din vart man än går och är.

 

 

Av cecilia wallenius - 29 juni 2019 17:40

I dag stod det städning och fix på min dagordning vilket var helt underbart. jag har också märkt att det är underbart att ha ett eget kryddland på balkongen där man kan gå och hämta när man vill.

 

 

 

Även denna ska invigas på min semester så at man kan ha med sig ett armband och byta med beroende på kläder man har på sig.

 

 

 

jag har även sett att en av mina författare som man lyssnar på äntligen kommer ut med en till bok. Men nu ska man njuta av kvällen och ladda för att orka med armbands jobb i morgon.

Av cecilia wallenius - 28 juni 2019 17:37

Då var ledigheten över för denna gången men den kommer tillbaka snart igen redan om två veckor vilket ska bli underbart skönt. Annars har man bara fått i ordning på sitt hem i dag vilket är underbart skönt även kryddväxterna trivs bättre i år än vad dom gjorde förra året älskar verkligen mitt kryddhörn på balkongen.

 

 

 

Det har även blivit lite jobb med armband i dag men jag hoppas på att hina mer till helgen om man inte ska ta och sy lite förvaring till min hopfällbara fotostudio och min selfiepinne. Så att man lättare kan förvara dom och även ta med sig dom när man ska resa.    

Av cecilia wallenius - 27 juni 2019 16:24

i dag kunde äntligen alla kryddor flytta ut så nu är det bara lite lecakulor som ska fixas sen ser det snyggt ut på min balkong.

 

 

 

Annars har man bara njutit av denna dag och ätit värdens godaste lunch.  

 

 

 

Annars har man bara njutit en dag som denna och åter igen konstaterat att man älskar sin ipad hållare något enormt mycket den är helt underbar när an vill läsa på nya recept oh inte vill använda datorn efter som den tar mer plats. I dag är man tvungen att leta efter en ny författare eftersom den jag har lyssnat på den senaste veckan inte kommer ut med någon ny  bok förens nästa månad vilket är lite kris artat efter som man lyssnar varje dag i stort sätt. Och det är jobbigt att inte ha en bra bok att somna till.

Av cecilia wallenius - 26 juni 2019 17:44

Denna dag har man plockat lite i lägenheten och bara njutit över att vara ledig. Jag börjar äntligen bli piggare efter helgen vilket är underbart skönt. Så i morgon ska man nog ta och knyta lite armband och lyssna på en bra bok förstås.  Älskar verkligen att lyssna på böker när jag knyter och ska sova.

 

 

Av cecilia wallenius - 25 juni 2019 16:39

I dag stannade jag åter hemma en i stället för att vara suk hela veckan så tog man en semestervecka i stället för att kunna villa upp sig efter helgens firande dom verkligen tog knäcken på en. Men man vill ju kunna vara med men  än så länge är man inte pigg för att orka med både midsommar och födelsedags firande ännu men jag är mycket piggare än vad jag var för ett halvår sen för då orka man inte med så mycket mer. Än vad  man gör i dag.så det är stor skilnad till vaddethar varit.

 

 

 

 

Av cecilia wallenius - 24 juni 2019 17:22

I dag var det tänkt att man skulle ha jobbat som vanligt men jag var helt slut efter helgen och som tur är så har man en snäll personalchef så att jag flyttade på min ledighet till i dag i stället. Så att det blev att tvätta och fixa lite i hemmet i stället. Så äntligen har man en fläkt i sov rummet varma sommar nätter plus att min att min hall blev snygg med en till svart pärm så nu ser det snyggare ut.

 

   

Av cecilia wallenius - 23 juni 2019 17:00

I dag var det dags för födelsedagskalas för min bror som fyller 40 år plus mitt ena syskonbarn som blev tio år i fredags.  Så tårta förbereddes och lite fördrink.

 

 

 

Men man kan väll inte missa glädjen när man får en egen dator  med massa tillbehör.

 

 

 

Efter som man mår så mycket bättre nu än vad jag gjorde för ett halv år sen känner jag verkligen att jag vill börja laga mer mat så som pesto. Och för någon vecka sen så tog man och laggade en helt underbar god ädelostsås som man bara måste göra fler gånger. Och det blev mer paket till kaffet senare

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards