Alla inlägg under maj 2018

Av cecilia wallenius - 26 maj 2018 18:50


I dag vaknade man upp i Kristinehamn hos kompisen. Vi har varit nere på deras stadsfest och sett en hel del folk och även en troll kar.

    

Och även den strakaste man.

   

Man har även ätit langos för första gången i livet och det var riktigt gott.

 

I kväll ska man äta ute sen får man se hur lång kvällen blir eller hur kort denna natt blir i kväll blev det en väldigt god räk sallad

 

i morgon går tåget hem till Linköping igen för att man ska jobba på måndag igen 

Av cecilia wallenius - 25 maj 2018 15:30

I dag var då dagen inne då man skulle åka och hälsa på en kompis som man inte sett på 20 år men hållit kontakten via facebook. Så denna helg är man i Kristinehamn och pratar gamla minnen och skrattar och har väldigt roligt. Men jag han nog lurat en hel del folk med att man drack cola och åt chips i stället drack man cider men chipsen var kvar.

 

Det blev även en fika på mitt favorit café

 

innan man satte sig på tåget var nämligen tvungen att se att mobilen hade laddning hela vägen så att man kunde lyssna på ljudbok. Som man allt mer älskar nu förtiden nar man lyssnar på det med mobilen

 

Av cecilia wallenius - 24 maj 2018 14:30

Efter snart två veckors användning av min klocka måste man säga att man är nöjd med den. Det är helt underbart att bara se på handleden vilken låt man lyssnar på när man jobbar och slippa ta upp telefonen ur fickan jag har till och med lärt mig svara på sms och även hittat en ny volymkontroll. Annars har jag inte gjort så mycket denna vecka förutom att vända tillbaka dygnet lite det blev lite väl sent i tre dagar men kom på att det inte var så stor i de efter som man sk bort i helgen igen men då blir det nog inte lika sent som 23.00 tre dar i rad kanske bara två. Det får man se men det ska bli kul att träffa en gammal klasskompis. Som man inte har set på 20 år så det ska bli super kul. Kan verkligen rekommendera apple watch  klocka jag älskar min efter två veckors användning och man kan stila den efter humör och klädsel vilket är under bart . ska bara skaffa ett jobbarmband till den så man kan spara skärmskyddet lite mer än att byta det en gång i veckan som man gjort nu.

 

 

Min älskling som får ett bättre  skärmskydd i veckan så man kan spara lite pengar. för nubyter jag det en gång i vekan vilket i längden blir dyrt 

Av cecilia wallenius - 13 maj 2018 06:15

Då har man snart jobbat två hela månader. Det känns helt underbart att må bra igen efter ett års depraition. Äntligen har man kommit i kapp sig själv och kan ha mer bollar i luften en bara en eller två. Det har inte hänt så mycket som har varit värt att skriva om därför har det inte blivit någon blogg på ett bra tag men nu hoppas jag att komma i gång med den igen för det är en hel del som händer nu framöver. I dag fick man äntligen tillbaka sin klocka som har varit inlämnad. För ett fel som dom inte hittade. Men jag vet nu efterråt var felet var så den var inlämnad helt i onödan det gäller att ha kontakten i ordentligt så laddar den bättre.  

Så nu kan man se hur mycket man motionerar och även ha koll på sitt liv på armen. Det har även blivit en hel del armband till den så att man har och byta med.

 

Även två fest armband. Som jag tänker ha när man ska vara lite finare. Det har även blivit lite tillbehör så som en till en laddare så att man kan ladda den  på resandefot   och lite skärmsydd och skal till den 

 

det kommer även komma en sak till som jag tänker ha på mina resor vad det är får ni se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards