Alla inlägg under oktober 2013

Av cecilia wallenius - 6 oktober 2013 17:23


Så där nu är äntligen akvariet snyggt det blev lite nya växter till det så nu kan man ta och njuta av att det är höst snyggt även lite nya dekorationer fick komma in i det medans andra fick snällt maka på sig och fram över hamna i en låda för att kanske komma fram någon annan gång men nu har jag lite natur tema i akvariet vilket är väldigt snyggt annars har jag haft en underbar slapp dag för utom att set till att ha lite rena kläder till veckan. Nu ska jag ta och njuta av kvällen och se vad morgondagen kan bjuda på men det blir nog lite koll på fist fast från nätet sen får man se när det kan inhandlas lite mer för det är roligt att ha det nu när akvariet är så snyggt så det kanske kommer bli lite av den varan till helgen

Av cecilia wallenius - 5 oktober 2013 19:23


I dag tog jag till en början det lugnt på förmiddagen det blev visserligen lite koll på nya växter och lite firre till akvariet så att det kan bli lite höst snyggt nu när man för det mesta vill vara inne sen till kvällen tog jag och flyttade in datorn i mitt lilla rum i gen efter som min syster tog och flyttade ut föra helgen så nu är det ordning här hemma och det är skönt att ha allt på sin plats igen. I morgon funderar jag på att ha en pyssel dag och göra bland annat glasunderlägg till mitt arbets rum och kanske även sy lite annat vad har jag inte bestämt än men något blir det nog sen får man väll se om jag tar och skissar på någon tavla till mitt sovrum så att även en vägg kan få lite färg där med men det kommer bli en hel del bålat till den väggen för jag funderar på att ha ett antal målardukar som på något sätt ska hänga i hopp i målningen så man får väll se nar det kan bli av. Men nu är det snart dags att se vad morgondagen kan bjuda på mer.

Av cecilia wallenius - 1 oktober 2013 17:42


I dag efter jobbet blev det lite handlat både till mig och mina husdjur innan jag tog och åkte hem för att sova middag och tydligen samla lite städ kraft och göra snyggt i sitt lilla rum som man hade haft ut hyrt till min lilla syster som flyttade i söndags men allt är inte på plats än men det kommer nog komma dit till helgen för datorn står fortfarande i vardagsrummet. Annars har jag inte gjort så mycket en dag som denna nu ska jag ta och fortsätta att njuta av kvällen så får jag se vad morgondagen kan bjuda på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards