Alla inlägg under september 2018

Av cecilia wallenius - 30 september 2018 17:35

Äntligen kan man leva normalt igen efter att ha haft ont i huvudet i två månaders tid har det äntlige släppt men tyvärr inte av sig själv mer tack vara medicin så nu kan man njuta av livet och känna glädjen igen visserligen har den funnit där men den har varit väldigt tillbaka dragen. Så denna vecka tog man den första promenaden med sin dag hund och det har man saknat men man har inte  haft orken till att gå med hund eller jobbat på grund av huvudet men efter en veckas medineing ka man nu se ljuset och må bra igen jag hoppas verkligen på en lösning inom kort

 

 

 

älksar verkligen att hösten börjar komma så att man kan tända lite värme ljus och göradet mysigt 

 

 

Av cecilia wallenius - 24 september 2018 17:08

På två dagar har man fått sitt liv tillbaka det känns helt underbart att inte ha ont i huvudet som man har haft i ett antalveckor nu kan man börja leva igen den känslan är helt underbar tillochmed så underbar som när fötterna gjorde så att man fick livet tillbaka för tio år sen. Äntligen kommer man kunna jobba fullt ut och ta hand om sina dag hundar som man har saknat och dom har saknat en med men efter som man knappt har jobbat så blev det en paus från dom men nu är man mycket piggare och det känns som man är i en dröm det är så skönt att inte känna att huvudet gör ont 24 timmar om dygnet och at man kan gå utan att känna att man inte orkar med något som man borde göra eller måste nu okar man det på ett helt annat sätt.

 

 

Av cecilia wallenius - 21 september 2018 17:00

I dag blev det inte som jag hade tänkt huvudet ville du rakt något annat i går kväll så det blev att vara hemma i dag men man hade ändå lite fix för sig så som att se till att min toalett funkar som den ska med spolning och äntligen så fixade jag snygga krokar till köket med så att man vet var diskborsten och grytlapparna är.

 

 

 

I morse blev även en sy påse hel klar.

 

 

 

Även lite armband blev nästan postade för att komma fram till min mors gamla jobb i veckan.

 

 

 

Och det blev även att jag hämtad ut en medicin för min huvudvärk hoppas på att den kommer hjälpa till lite så att man kan leva ett normalt liv igen

 

 

Av cecilia wallenius - 16 september 2018 17:01

Då var det dags för lite uppdatering igen. Mitt huvud har inte mått så bra som jag velat så därför ha mitt fokus inte varit att blogga men denna vecka som kommer ska jag till läkaren för det. i dag startade man dagen med att göra klart 45 st rare armband

 

 

 

innan det var dags att gå på födelsudagskalas och träffa lite av mina släktingar och bekanta

 

 

 

älsakar verkligen att ha ljudböcker att lyssna på när jag jobbar det känns som att det går lättare då.

 

 

Av cecilia wallenius - 10 september 2018 18:08

Äntligen börjar man få ordning på sitt onda huvud i helgen som var tog man ett underbart bad med en bad bomb

 

 

 

och till det hade man hjälp av lite av slapning för att se om huvudet blev bättre. Och ja det blev det för stunden men någon timme efter så var smärtan i huvudet åter tillbaka.

 

 

 

Och det har den varit i dag med både lindrig och bedrövlig så som man knappt vill leva men jag kommer testa det några gånger till innan jag ger mig. Hoppas på ett bra läkarbesök nästa fredag och att det kan finnas en lösning. Jag ska även börja lite med you tube och se om det kan vara något för mig.

 

 

 

Av cecilia wallenius - 4 september 2018 17:30

I dag var det dags att lägga till ännu en sak på sin lista så som fotomodell så nu är man tv kändis, tidnings kändis och radiopratare och nu även fotomodell för sällsynta diagniser så man kan väll säga att man har varit i alla medier som finns. Det blev även lite shopping när man var i Stockholm så som lite skönhets  prudukter

 

 

 

och en skön tröja efter som jag älskar luv tröjor så blev det en snygg sådan.

 

 

 

Även lite födelsedags presenter blev inhandlat med så det är bara att hoppas på att den som kommer få det blir nöjd.

Av cecilia wallenius - 3 september 2018 18:55

I dag vaknade man med ett underbart leende på läpparna jag bestämde mig för att för att stressa mindre med en del armband så får jag se om mitt huvud kan må bra av det för jg har inte jobbat en full månad nu på länge och det första målet är en vecka på jobbet. Innan jag tar en månad vilket jag hoppas på att göra snart.

 

 

 

I dag efter att man slutat både med jobb och det hundjobb man har så var det dags att se till att man var snygg till i morgon då man ska bli foto modell för en sällsynt fond det kommer nog bli lite shopping plus att man kanske ska börja med yotube men kvällen avslutades med spa så att man är super snygg till i morgon

 

 

Av cecilia wallenius - 2 september 2018 16:28

Mitt armbands jobb går nu som en dans på rosor det är liter lättare när man har något att lyssna på när man håller på att knyta jag har snart lyssnat ut på en till bokserier och jag älskar det verkligen men jag lyssnar ju inte bara när jag knyter utan även till och från jobbet eller när jag ska sova. Annars ha man laddat för en ny spännande jobb vecka där det kommer hända en hel del vad det är får ni se men mobilen är tömd på onödiga bilder för att kunna fyllas med ny.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards