Alla inlägg under november 2016

Av cecilia wallenius - 25 november 2016 18:30

Dags för lite uppdatering igen då det har inte hänt så mycket sen sist förutom att jag äntligen dels har blivit av med mitt akvarium som jag hade stående i vardagsrummet sen håller min första lampskärm på att bli klar äntligen efter den har jag bara två till att göra klart. Det blivit lite pyssel inhandlat så att man kan göra klart det två sista glasunderläggen med sen ska även ett antal armband bli klara för användning. Det har även blivit en hel del fix och mer ska det bli i morgon ska min mobil nog rensas på dam igen så att den kan ta laddningen som den ska plus att man ska handla lite så man har lite tidsfördriv i julhelgen mer än att göra armband jag ska nämligen åk till Stockholm och fira mitt minsta syskonbarn

Av cecilia wallenius - 14 november 2016 16:52

Hjälp då var det ett bra tag sen jag tog och bloggade jag har varit fullt upptagen med annat och när jag haft tid har inte orken varit där men det har hänt en hel del jag har dels fått nya fönster i min lägenhet så nu börjar man komma i ordning efter det fönsterbyttet vilket är underbart. Och inte nog med det tidigare i höstas var jag en sväng till Danmark. Så tiden har runnit i väg kan man säga men det ska bli bättring på att blogga det får bli ett av mina nyårslöften tror jag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards