Alla inlägg under augusti 2011

Av cecilia wallenius - 26 augusti 2011 10:33


Väskan är packad och tvättmaskinen går för fullt hoppas bara att näsan har lugnat sig så man kan åka till Stockholm för jag ar inte lust att missa morgondagens roligheter. Annars har jag inga planer på denna helg mer än då att ta de lugnt.

Av cecilia wallenius - 25 augusti 2011 13:10


I dag blev det inte som jag hade tänt. Jag hade nämligen tänk att jobba och sen åka och klippa mig. Men i stället så vaknade jag med värdens förkylning och planerna ändrades snabbt till att vara hemma i stället så nu sitter man här men en god ingefära kur och hoppas på att det ska hjälpa veckan har annars varit rätt så lugn det går bara lite för fort.

Av cecilia wallenius - 21 augusti 2011 09:31


Vart tog denna helg vägen de kändes som att det var fredag kväll nyss men nu är det plötsligt söndag och en ny arbets vecka börjar i morgon. I dag ska jag bara njuta av livet sen kanske det blir lite shopping. För tillfället går en maskin tvätt i badrummet annars kommer det att bli en skön söndag och njuta av att lägenheten är städad.

Av cecilia wallenius - 19 augusti 2011 18:22


Då var första veckan på min arbetsvecka av klarad de känns väldigt skönt att ha ett jobb att gå till även om det bara är halv tid i dag har jag bara haft det skönt efter jobbet det blev visslingen en sväng och handlade och även lite tittande på nya fiskar innan jag styrde stegen hem och städade i lägenheten. I helgen ska jag bara ta de lugnt och kolla på bra skor som jag kan ha på mig nästa veka och även den helgen. Annars har det regnat nästan hela dagen så jag har för de mesta inte gjort de jag borde ha gjort men de kan vänta till nästa för utom skorna som jag tänker ta och kolla på i morgon.

Av cecilia wallenius - 16 augusti 2011 18:33


I dag gick jag åter till baka till jobbet so´m jag inte orkade med föra veckan där vi kom fram till att jag skulle jobba halv tid i stället de kändes helt okej när jobbet var slut för dagen så åkte jag och handlade lite sen kollade på lite större akvarium + lite annat i morgon måste jag ficka en yngelkasse för jag har en dräktig hona så snart blir det nog ungar. Annars har jag bara njutit av livet så gott det går.

Av cecilia wallenius - 12 augusti 2011 18:15


I dag har jag stor städat mitt sov rum så nu är det riktigt fint där inne sen var jag och köpte lite mer fiskar så nu är det fullt i mitt lilla akvarium. Så nu tänker jag börja samla till ett större för det är rätt så rogivande med akvariefiskar sen har jag bara tagit de lugnt och njutit av livet i morgon blir det nog lite mer städning i lägenheten och kanske någon tavla målad annars så kommer helgen vara rätt så lugn.

Av cecilia wallenius - 10 augusti 2011 10:37


I dag har jag fixat i ordning i lägenheten så nu är den snygg igen sen har jag varit och kollat på lite mer fiskar till akvariet se om de kanske kommer lite mer dit snart + att jag funderar på att börja samla till ett större så jag kan få plats med mer fiskar. Annars så har jag för det mesta tagit de ganska så lugnt. Nu kan man bara ta och njuta av livet sköna dagar jag tog ett underbart beslut i dag som gör att jag kommer att må mycket bättre jag hoppas bara att jag slipper gå hemma allt för länge men nu är det långa nätter och sovmornar som gäller det känns helt underbart. För jag har verkligen inte mått så bra på den sista tiden

Av cecilia wallenius - 7 augusti 2011 11:09


I dag har jag fixat i min lägenhet sen var jag och köpte lite fiskar till mitt akvarium så nu har jag husdjur här hemma sen har jag plockat och gjort snyggt i lägenheten så nu är det bara lite städ ut rustning till det som ska inhandlas men det blir nog till veckan i stället. + att det kanske kommer lite mer dekorationer annars so kommer denna söndag bli ganska så skön ska börja jobba om jag inte blir allt för mycket förkyld. Jag får se om jag orkar rita någon tavla till arbets rummet i kväll när jag kommer hem från stadens sus och dus

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards