Alla inlägg under oktober 2011

Av cecilia wallenius - 27 oktober 2011 16:13


I dag efter att jag slutade för dagen så tog jag och äntligen beställde ett större akvarium till vardagsrummet där jag shoppade lös på lite snygga dukar så nu ska jag bara få i ordning på mina filmer sen ska det dit lite möbler och lite annat sen är vardagsrummet helt färdigt då har jag bara det kombinerade arbetsrummet gästrummet att ta tag i sen. Men det blir nog klart till våren hoppas jag. Till helgen ska jag till det sörmländska skogarna på en liten träff så nu ska man bara ha tag på en tomteluva jag blev även förälskad i ett par nya fiskar som kommer inhandlas på måndag i stället.

Av cecilia wallenius - 6 oktober 2011 18:42


Jaha då var det snart slut på denna vecka som har gått kanon fort i dag var jag och kollade på lite mer fiskar sen blev jag förälskad i en ny sort så några av den lär det nog få bli i morgon. Annars så har jag bara njutit av livet denna vecka till helgen ska jag nog bara ta de lungt vad jag vet sen får vi se vad som händer nu ska jag snart se på tv innan det är dags för sängen för att orka jobba sista dag på denna vecka men man jobbar ju bara fyra timmar så de ska nog gå bra ändå.

Av cecilia wallenius - 2 oktober 2011 17:15


Denna helg har jag bara fixar med akvariet känns de som och snyggt blev det i dag var jag och köpte en luft pump så nu har jag äntligen fått i gång min vulkan som jag har där i sen har jag bara njutit av livet och vilat upp mig så man orkar med veckans bravader jag har inget speciellt som händer denna vecka vad jag vet kanska kommer det bli lite mer firrar i slutet på vekan men då sona som sitter på akvarieglaset.

Av cecilia wallenius - 1 oktober 2011 16:32


I dag när jag vaknade så levde faktisk alla mina fiskar så självklart blev jag glad för det. Sen framåt dagen så tog jag en sväng för att kolla lite på kläder och annat men innan jag åkte hem så blev det faktiskt lite mer fiskar och två nya som jag fastnade för när jag kom hem men dom. Så dom lär det nog få bli ett par till av sen tog jag och vila ett tag innan jag satt i gång att laga mat jag får se vad dagren bjuder på i morgon men troligtvis ska jag nog ta och städa resten av lägenheten sen ska balkonglådorna få lite höst blommor i sig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards