Alla inlägg den 25 september 2012

Av cecilia wallenius - 25 september 2012 18:36


I dag efter jobbet så tog jag och åkte och köpte mer krok så nu sitter även mina sovrums tavlor uppe på lite Gotlands bilder och även där blev det mer hemtrevligt även akvariet har fått sig ett litet ansiks lyft med lite mer växter så nu gäller det att hålla det snyggt där så det kan vara mysigt i mitt vardagsrum för nu vill man knappt gå där i från tack vare att det är så fint. Så till sov rummet ska jag bara skaffa lite förstoring på mina syskon barn sen kommer även dom få guldram runt sig så det bassar in i resten av sovrummet. Jag har även varit och kollat på mer dekoration till akvariet men inte hittat något jag föll för direkt även nätet har fått sig en koll på lite mer dekoration men där har jag hittat men där får jag ta och fundera lite till men nått mer gömställe kommer det att bli med mitt skeppsvraks tema som jag har. Kvällen kommer annars att bli rätt så lugn och still sam funderar på att ha en städ dag i morgon efter jobbet nu när nästan alla tavlor är uppe slipper jag det till helgen för denna veka tänker jag faktiskt försöka att jobba hela veckan sen får vi se hur det går. Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen och kanske sticka lite på en kudde till gäst soffan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards