Alla inlägg under juli 2018

Av cecilia wallenius - 28 juli 2018 18:51

Denna vecka var det tänkt att man skulle ha jobbat men på grund av värmen så blev det inte så. Men det blev ett par lagade byxor där knappen saknades.

 

 

 

men det var nog det som satte i gång arbetet med 90 rare armband som ska ut och resa i september vart vet jag ej ännu. Men med bra bok kommer det jobbet gå galant bara inte värmen fortsätter men jag har laddat upp med två underbara fläktar i mitt arbetsrum

 

 

 

plus att jag förälskat mig i en ny deckar författare som gör att jobbet gå galant men det är trögt att jobba i 30 grader värme så därför har jobbet inte gått som jag vill denna vecka men det är bara att ta nya tag och hoppas på att få så mycket so möjligt klart tills dom ska levereras i september.

 

 

Av cecilia wallenius - 21 juli 2018 19:00

I dag har man njutit av livet och läst lite bok på min platta

 

 

 

äntligen har man kommit i gång med att läsa på plttan igen det känns ovant efter som man är van att hålla i en vanlig pocketbok men så mycket smidigare det är nu kan man ha hela sin bok hyla men på resor uyan att böckerna tar plats i väskan och tar dom slut så slipper man släppa på dem efter som dom finns på plattan 

 

 

 

jag har även tagit och lyssnat på ljudbok men det är mest innan jag ska sova middag eller på kvällarna innan jag somnar. Det är en gammal vana sen 10 år tillbaka som ej går att ändra på eller det är svårare att somna utan ljudbok.  I kväll blev det lite taco i mammas trädgård.

 

 


I morgon är det dags att åka hem för att börja jobba igen på måndag då ska man sätta i gång och göra 90 armband som ska vara leverans klara i augusti. Så man vet vad man har och göra men det är super kul och ljudböcker blir mer lyssnade på samtidigt som armbanden blir klara.

 

 


 

Detta är två av mina djur troll jag gillar mest 

Av cecilia wallenius - 20 juli 2018 19:16

Denna dag har jag inte gjort så mycket mer än att göra klart fem stycken armband vilket är super skönt .

 

 

 

Jag har även lyssnat på min nya ljudbok den verkar ur bra.

 

 

 

Det har även skrivits lite på min egna bok som jag håller på med.

 

 

 

Så denna vecka kan man inte klaga på att man inget gjort något. Nu ser man fram emot en eller två  jobb veckor igen innan det är dags för ledighet igen men dessa två veckor ska jag ta och knytta rare armband som ska leveras i august.

 

   

Av cecilia wallenius - 18 juli 2018 18:30

 dag blev det även i slappardag älskar verkligen att lyssna på saker på min telefon så mesta dels har jag gjort det i dag tog jag och lyssnade på gårdagens sommar.

 

   

 

Sen har jag även gjort en lista på det böcker jag vill lyssna på när jag gör rare armband jag får väll se vilken som blir först ut där. Det har även i dag blivit lite armband.

 

 

 

Ett blev helt klart förutom att jag misslyckades med limningen så det blev inte så bra bara att göra om men annars är jag nöjd med denna dagDet har även blivit lite lyssnande på ljudböcker med denna är en av mina nya favoriter tror jag 

 

 

 

Nu ska jag njuta av kvällen. 

 

 

Av cecilia wallenius - 17 juli 2018 16:31

Även denna dag har man bara njutit och lyssnat på den nya ljudboken.

 

 

 


äkskar verkligen denna ljudbok en är ny för min del och det gör den lite extra spänade.

 

 

 

Men det har även blivit lite armband gjorda så att man är uppvärmd till nästa vecka då man ska börja med en av leveranserna som ska vara klara och levererade i augusti tillsammans med ett antal till runt femtio eller sextio stycken som ska göras. Men som tur var älskar man att lyssna på ljudböcker så att det kommer kännas som att tiden går lite fortare. Och även lite roligare efter som man har något att lyssna på under tiden man jobbar

 

 

Av cecilia wallenius - 17 juli 2018 16:31

Även denna dag har man bara njutit och lyssnat på den nya ljudboken.

 

 

 


äkskar verkligen denna ljudbok en är ny för min del och det gör den lite extra spänade.

 

 

 

Men det har även blivit lite armband gjorda så att man är uppvärmd till nästa vecka då man ska börja med en av leveranserna som ska vara klara och levererade i augusti tillsammans med ett antal till runt femtio eller sextio stycken som ska göras. Men som tur var älskar man att lyssna på ljudböcker så att det kommer kännas som att tiden går lite fortare. Och även lite roligare efter som man har något att lyssna på under tiden man jobbar

 

 

Av cecilia wallenius - 16 juli 2018 18:31

Första sommaren man verkligen kan njuta av sin preiation på ljudböcker och e böcker en e böcker har hag haft ett bra tag innan men det är verkligen skönt att slippa släppa på böcker och man kan ligga ute i skuggan och lyssna på dom förut hade jag allt på minnes kort vilket var bra då men tekniken går framåt och jag älskar verkligen att lyssna på ljudböcker sen beror det på vad man gör på jobbet lyssnar jag mest på musik men till och från är det ljudbok som gäller och så har det varit i tio år och kommer fortsätta att vara det. denna dag har jag inte gjort så mycket mer än att passa på att handla lite tråd på rean så att man slipper tänka på det på ett bra tag för nästa vecka börjar det jobbet. Men jag ska fixa lite mer denna vecka så att det kan vara behagligt att vara inne.  i går började jag på en ny bokserie som jag varken har läst eller lyssnat på men jag gillar deckare och helst svenka såna så denna kommer nog bli någon man lyssnar mer på 

 

 

Av cecilia wallenius - 16 juli 2018 18:31

Första sommaren man verkligen kan njuta av sin preiation på ljudböcker och e böcker en e böcker har hag haft ett bra tag innan men det är verkligen skönt att slippa släppa på böcker och man kan ligga ute i skuggan och lyssna på dom förut hade jag allt på minnes kort vilket var bra då men tekniken går framåt och jag älskar verkligen att lyssna på ljudböcker sen beror det på vad man gör på jobbet lyssnar jag mest på musik men till och från är det ljudbok som gäller och så har det varit i tio år och kommer fortsätta att vara det. denna dag har jag inte gjort så mycket mer än att passa på att handla lite tråd på rean så att man slipper tänka på det på ett bra tag för nästa vecka börjar det jobbet. Men jag ska fixa lite mer denna vecka så att det kan vara behagligt att vara inne.  i går började jag på en ny bokserie som jag varken har läst eller lyssnat på men jag gillar deckare och helst svenka såna så denna kommer nog bli någon man lyssnar mer på 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards