Alla inlägg under oktober 2018

Av cecilia wallenius - 30 oktober 2018 16:31


Nu är det bara tre dagar kvar tills man får hålla i sin nya vän så i dag så tog jag och gjorde lite förberedelser så att det blir lätt när man kommer hem med den på söndag jag är så glad att slippa lite sladdar på mitt sängbord nu ser det mycket renare ut.

 

 

 

Jag tog även och testade att flyttad in alla kort i den nya mobilplånboken och jag kommer nog att trivas med den det är väldigt skönt att den har plats för lite kontanter och mynt med.

 

 

 

så nu gäller det att leta handväska som man trivs med som kan rymma en vatten flask på sommaren. Jag tog även och bytte armband på min klocka i dag med

 

 

 

 

Av cecilia wallenius - 28 oktober 2018 16:58

Denna dag har man ägnat åt att påta lite och även städat i hemmet äkskar att få ordning på lite pennor så att det är lätt att ta med sig om man vill ut och rita eller måla. jag kan verkligen rekomendera dessa pennor har älskat dom från första stund

 

 

 

och på sin extra hårddisk. Så äntligen börjar man få ordning på den efter ett antal år med kaos men det är mycket mer som ska fixas i den innan jag är riktigt nöjd och har fått ordning på vad ja verkligen har i den. Det har även blivit en hel del ljudboks lyssnad. Nu ska jag fortsätta att påt och så klart lyssna på en ljudbok

 

   

Av cecilia wallenius - 26 oktober 2018 16:50

Äntligen går det åt rätt håll denna vecka har man jobbat tre dagar på raken utan att huvudet har gjort allt för ont vilket ät helt underbart i går kom ett nytt skal till min nya mobil som man ska hämta nästa vecka och jag är riktigt nöjd med det så att det kanske kommer bli fler.

 

 

 

Och i dag kom skärm skyddet till den plus ett plånboksfodral som jag med är nöjd med.

 

 


 

Denna helg blir det att ta det lugnt och kanske se till att få klart en storlek på armanden som ska till sällsynta

 

 

 

Av cecilia wallenius - 26 oktober 2018 16:50

Äntligen går det åt rätt håll denna vecka har man jobbat tre dagar på raken utan att huvudet har gjort allt för ont vilket ät helt underbart i går kom ett nytt skal till min nya mobil som man ska hämta nästa vecka och jag är riktigt nöjd med det så att det kanske kommer bli fler.

 

 

 

Och i dag kom skärm skyddet till den plus ett plånboksfodral som jag med är nöjd med.

 

 


 

Denna helg blir det att ta det lugnt och kanske se till att få klart en storlek på armanden som ska till sällsynta

 

 

 

Av cecilia wallenius - 24 oktober 2018 17:25

I dag efter jobbet blev det lite handling till min nya telefon som man ska hämta nästa vecka jag skulle ha gjort det på fredag egentligen men ändrade till nästa så att man kan gör klart armband som min mor kan ta med till sitt gamla jobb. Äntligen börjar man även få ordning på huvudvärken vilket är helt underbart. att få ett normalt liv igen i dag sov man till och med bort lite huvudvärk som man hade när man kom hem efter dagens jobb vad det blev handlat kommer när jag får varorna. men denna inhandlades för två vekorsen och kommer göra det snyggt på mitt natugsbord. 

 

 

Av cecilia wallenius - 20 oktober 2018 23:30

Då var det äntligen dags för att gå på Tommas Ledin som man har längtat till från den 29 maj och i dag är det alltså dags att se han. men denna dag kunde ha börjat sämre än vad den gjorde för jag trodde att min telefon var död igen men som tur var fick jag liv i den även denna gången vilket är underbart. Så det var bara att börja dagen med lite hårinpackning och ansiktsmask

 

 

 

innan mina två vänner kom som också skulle se Tommas Ledin. Men jag han med ett glas bubbel och lite gott för vad är ett spa utan bubbel.

 

 


 

Det blev även lite the inhandling och pumpor till syrran och the till mig innan jag mötte upp mina vänner.

 

 

Av cecilia wallenius - 14 oktober 2018 17:41

Äntligen börjar man hitta en rutin för sin huvudvärk vilket är helt underbart så denna vecka ska man jobba en helfull vecka det ska bli helt underbart. I går var man och skaffade lite till sin nya telefon.

 

 

 

Som man ska hämta den 26 oktober jag längtar verkligen till dess. Jag Har även fixat så att man blir av med två ladd sladdar i sovrummet vilket gör att det blir lite snyggare. Så nu ska den bara få ett skärmskydd sen är allt till min nya telefon klart jag har även kommit på att jag lyssnar igenom en till två bokserier på en månad så ja jag är en bokoman jag älskar verkligen att lyssna på böcker när jag förflyttar mig.

 

 

 

Får se när man kan komma i gång med engelskan så jag kan prata år 2020 då helst 1000 armband med skulle vara så kul att få klart

 

 

Av cecilia wallenius - 9 oktober 2018 17:55

Denna dag har det inte hänt så mycket efter som man har varit lite sjuk så har man inte orkat att göra något men nu är jag på bättringsvägen och äntligen har man hittat en till sak som gör att huvudvärken som är så extrem igen kan försvinna utan tabletter.

 

 

 

Jag har även inhandlat mig en ny högtalare till sovrummet och ja jag älskar den verkligen trotts att den var lite dyr så är den värd varenda krona så nu spar man så at man kan skaffa en till.

 

 

 

det har även kommit lite vaxkakor med jul doft

 

 

 

så nu är det bara jul the kvar att inhandla sen några julklappar med. Det har även blivit ett par till av mina underbara sköna hörlurar så nu har man ena paret till jobbet och jag älskar dom efter som det är så bra ljud i dom.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards