Alla inlägg under augusti 2014

Av cecilia wallenius - 8 augusti 2014 19:05


I dag efter jobbet tog jag först och snygga till mig i håret. Så nu kan man njuta av sommaren lite till. När jag kom hem tog jag och sov en underbar skön middag men jag saknade min veckar klocka som brukar komma och väcka en efter någon timma men hon är i Nyköping denna helg och är åter till baka på måndag. När jag äntligen hade vaknat till lite så tog jag och klippte till lite tyg till morgondagens pyssel och bestämde mig för att det ska få bli städning av mitt lilla rum denna helg där jag bland annat tänker ta och storstäda och få upp lite sladdar från golvet även stå ben ska dit och byttas ut mot det jag har i dag. Nu ska jag ta och sticka lite på min väska och fortsätta att njuta av kvällen.

Av cecilia wallenius - 5 augusti 2014 17:04


I helgen blir det både lite pyssel och även lite fix i mitt arbetsrum och hall där jag ska lagga lite tapet som har gått sönder sen ska den även målas med det blir nog någon gång i oktober. Så man vet vad man gör denna helgen i alla fall och även lite garderobs städning ska det med få bli + att man ska hinna snygga till sig i håret med. Så man ser verkligen fram emot denna helg. I dag kom även mitt pyssel som jag ska ägna mig åt i höst nämligen lite stickning av både mys sockor och en skön halsduk det kommer säkert bli lite mer stickat men det är det som jag har på tur att på börja när min väska blir klar så att man kan använda den. Men den ska inte användas förens nästa sommar. Även min symaskin ska få komma fram snart så att man kan få lite påsar och en snygg tygförvarings korg till sina garner och även stickringar som man har. Nu ska jag ta och njuta av kvällen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards