Alla inlägg den 6 september 2012

Av cecilia wallenius - 6 september 2012 17:49


I dag var jag åter tillbaka på jobbet. När jag hade slutat för dagen tog jag och fixade lite innan jag styrde stegen hem och stickade så nu har man snart en kanin klar men jag ska inte ha den själv utan den kanske jag ska ge bort till ett av minna syskonbarn. Jag han även med en sväng på biblioteket för att låna lite hobby böcker så nu fet jag vilka böcker jag tänker ta och satsa på till en början när det gäller att göra smycken. Det har även blivit lite stickat men och så klart koll på lite mer garn men då från nätet. I morgon blir det nog en liten garn runda innan jag styr stegen hem och stickar på min kanin jag ska nog även ta och köpa på mig lite fyllnadsvadd så jag kan fylla mina kuddar till gäst rummet som ska få en kudde till men den slipper jag betala för där tänker jag använda ett presentkort som jag har haft sen i julas men jag har inte hittat något jag vill ha förens nu så då kan man ju ta och använda det innan det går ut. Nu ska jag ta och fortsätta att njuta av kvällen och se om morgon dagen kan bli lika inspirerande som den här.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards