Alla inlägg under mars 2020

Av cecilia wallenius - 30 mars 2020 15:29

Denna dag blev det inte som man tänkte i går kväll meningen var att man skulle ha jobbat som vanligt i dag. Men mitt huvud ville något helt annat så det blev att vara hemma och försöka sova vidare och det gick faktiskt bra framåt eftermiddagen tog man och fixade lite i lägenheten bland annat lite rammar så att man kan få upp tavlor i arbetsrummet äntligen sen ska det bara in ett skrivbord dit så kan det rummet med räknas som klart.

 

 

 

Äntligen  är det sista skruvandet I det nya garderoberna klara och jag är helnöjd nu ser man var man har för kläder lite lättare och man kan fylla på med mer när man vill det. 

 

 

Av cecilia wallenius - 29 mars 2020 17:17

Nej bloggen är inte nere jag har bara inte orkat att skriva på ett tag. Denna lediga söndag hade man till en början inga planer på att gör något men fram åt dagen så bestämde man sig för att ta och fixa det sista till sina nya garderober så nu ska det bara skruvas lite sen är den helt klar för att fyllas med kläder. och jag är nöjd.

 

   

 

 

Av cecilia wallenius - 24 mars 2020 17:27

I dag efter jobbet blev det lite handling bland annat lite nya ansiktsmasker.

 

 

 

Sen åkte man hem för att sova middag som vanligt. När man vaknade så såg man att en av sommarens konserter är om bokad till nästa sommar så nu vet man vad man gör nästa sommar. Det har även blivit lite mer koll på badrumsförvaring och ja där tror jag att jag har hittat en lösning men jag måste tänka på det- men det kommer att bli något efter som man älskar hudvård nu förtiden och jag det är inte bara för bloggen jag vill se snygg ut efter som jag känner när jag gör det får man ett helt annat lugn och orkar mera så där är nog lite av min hemlighet för att huvudet ska må bra.

Av cecilia wallenius - 21 mars 2020 17:14

I dag blev det lite fix både i min hal och även i mitt duschrum så nu är all förvaring nästan fixad.

 

 

 

Det ska bra bytas lite hyl plan mot korgar så har man snyggt i garderoberna snart. Sen längtar man till att få shoppa i Göteborg i sommar där det ska shoppas och spenderas en del av semester så nu kan man fylla sitt badrum med fler ansiktsmasker vilket man kommer att göra efter som man älskar att ha lite spa här hemma. och det kommer bli allt mer av den varan. lite längre fram men än så länge får man nöja sig med det man har hemma

 

 

 

Av cecilia wallenius - 18 mars 2020 17:07

I dag efter att man sovit middag så tog jag till det början det lugnt och tydligen samlade lite fixar krafter för nu är det bytt i det två garderoberna man hade tänkt sig och det ska bara dit en hylla plus en hängare till men det tar man till helgen då man ska fixa lite annat med.

 

 

 

Bland annat i mitt duschrum så att man kan få mer förvaring. Man har även hunnit med lite fika en dag som denna

 

 

Av cecilia wallenius - 17 mars 2020 17:02

Även denna dag blev man hemma för att huvudet inte ville det jag ville i morse så det blev att krypa ner och sova vidare och vakna lite senare framåt dagen för att gör sin underbara morgonrutin.

 

 

 

Jag har även kommit på att man måste flytta om lite i två garderober man har i hallen så det kommer nog att få bli till helgen. Man tog även och rensade ut lite av smink man inte behöver eller rättare sagt såg till att man kan lägg en basmakeup när man nu vill det. vilket man i alla fall kommer att kommer att göra i sommar om detta Coronaviruset kan lugna ner sig. Såatt man kan ut ochresa inom sverige.

 

   

Av cecilia wallenius - 16 mars 2020 17:12

Denna dag blev det inte som man tänkt sig meningen var att man skulle jobbat som vanligt men så blev det inte. Mitt huvud ville något helt annat i morse så att det blev att byta en ledig dag till i dag i stället och hoppa i säng och sova lite till. Men när man väl tog sig upp så använde man sin under bara forero med tillbehör.

 

 

 

Och jag älskar det verkligen. Så det är min morgon rutin när man inte jobbar förstås och även min kvällsrutin varje kväll ska nog lägga till lite produkter så som ansiktstvål men där har jag inte hittat någon ännu sen var man och kollade lite på forero produkter och nu  har man i alla fall  bestämt sig för en av två för den jag har ska få flytta in i min rese necessär så att man kan få det lite skönt utan för hemmets väggar.

 

 

 

Av cecilia wallenius - 15 mars 2020 17:13

Denna underbara söndag har det inte hänt så mycket. Jag har nog äntligen kommit på en förvarings lösning till mitt badrum. Jag Har även testat min selfie vägg som min mamma ordnade när hallen målades så att den kommer jag nog att använda mycket.

 

 

 

Sen ha man även kollat på vad man vill handla i Göteborg i juni när den första av tre konserter kommer gå av stapen jag hoppas verkligen att detta corona viruset har upphört till dess. Nu är det dags för min underbara kvällsrutin med min forero  

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards