Alla inlägg under augusti 2016

Av cecilia wallenius - 14 augusti 2016 16:50

I dag var det tänkt att jag skulle ta och göra ett gäng armband så att man kan fylla på ringarna ännu mer men den lusten var tvär inte med mig i dag så i stället blev det att ijag la in en hel del musik på iturners så att man kan bytta musiken på telefonen sen blev det att jag även la in all musik på min nya dator så i morgon måste man allt ta och komma i gång med armbanden. Men förutom att lagt in musiken på datorn har jag även hunnit med att njuta av livet och lgt in en hel ljudboks serie på ett minnes kort plus delar av min bok på ett annat så nu kan man bära med sig den utan att datorn hela tiden är med visserligen kommer den nog få vara det ändå.

Av cecilia wallenius - 6 augusti 2016 17:19

Dagen började rätt så lugnt innan jag tog och åkte ut och shopa både till mig och min dator jag fick två t tröjor medans min dator fick en usb lampa så nu kan man snart sitta i mörkret och skriva den ska även få ett laptopstöd med men det blir nog i morgon plus lite annat som man glömde att inhandla i dag jag har även gått och funderat på en ny bok serie som jag är lite sugen på att börja lyssna på det kommer troligen att få bli den om jag känner mig rätt

Av cecilia wallenius - 5 augusti 2016 16:52

Jaha då var första jobb veckan över det var väldigt segt att komma i gång efter semestern men det har gått bra jag ska visseligen jobba i helgen med men man slipper ställa klockan eller om man ska ta och göra det så att man kan gå upp och knyta klart en stolek på armband som ska bli klara till september i föra veckan tog man och fixade sin dator så att den funkar på det trådlösa nätverket igen. I dag tog jag och fixade min snarkskena så att man kan sova bättre med den plus även lite koll till datorn och rensning av ett minnes kort så att min bok kan hamna på det i stället man tog även och fyllde på lite böcker i bokhyllan så nästa veka får man sex snygga nya böcker eller om det blir sju det får jag se nu ska jag ta och njuta av kvällen

Av cecilia wallenius - 4 augusti 2016 16:29

Då var snart första jobb veckan över även om jag kommer jobba i helgen med att knytta armband i dag blev det fortsatt städning av lägenheten så man slipper tänka på det i det sex helger jag jobbar och även så då är det underbart att ha rent och snyggt om kring sig. Så att man slipper städa för det får hamna åt sidan tillsammans med min bok som jag håller på med

Av cecilia wallenius - 3 augusti 2016 15:35

Snart är datorn klar även för att synka telefonen igen så man dels kan fixa och bytta musik när man känner för det. Sen ska jag bara fixa lite till den så att dataväskan även kan vara komplett då som strömkapell och usb kabel mm. Det blev även början på storstädning av lägenheten efter som jag kommer jobba med att knyta armband i helgen och även lite på veckorna så att man slipper tänka på det och kan knytta armband så att min mor och jag kan sälja armband i september då man ska ut och resa. Vart jag ska får ni allt se måste även hinna fixa lite till den med på helgerna.

Av cecilia wallenius - 2 augusti 2016 17:12

Idag blev det fortsatt städning vilket är underbart att göra i bland nu har jag fått ordning på lite i data värden. Det blev även en liten sväng till biblioteket där jag tog och lånade lite som även det ska lämnas tillbaka i morgon när man slutat jobbet det blev ven lite fri görande utrymmen på bådetelefon och surfplatan när jag ändå var i farten. Min kära bok får hamna lite åt sidan ett tag framöver för jag kommer få jobba även på helgerna nu ett tag framöver jag gör nämligen armband åt min mors förbund som hon säljer så därför får min bok hamna åt sidan lite men man kanske hinner ta upp skrivandet på den men nu i sex veckor fram över är det armband som gäller

Av cecilia wallenius - 1 augusti 2016 18:47

För några veckor sedan så hade jag min telefon inlämnad för att det var dam i den så den fick åka in på dam rensning. Inte nog med det så fick jag ett skavsår på ena knät efter att jag ramlade på min semester föra veckan lämnade jag in min dator på lite återställning så att man kunde ut njuta sitt trådlösa bredband. I dag mår telefon datorn och även jag bra så nu kan man åter gå att blogga och skriva på in bok när man hinner vilket inte är så lätt efter som man kommer jobba på helgerna med att göra armband

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards