Alla inlägg den 26 september 2012

Av cecilia wallenius - 26 september 2012 16:34


I dag efter jobbet blev det lite shopping och koll på lite hobby innan jag styrde stegen hem och njöt av livet lite. Det har även blivit lite koll på mer garn fast på nätet som jag funderar på att inhandla så man har något att pyssla med under höstkvällarna. När man inte vill gå ut. Det har även blivit lite stickat med så nu är den sista kudden till soffan klar så att det bara är att fylla den men den måste ha en liten påse i sig och det tänker jag ta och sy när jag lånar mammas symaskin och tar och laggar lite kläder i samma veva. Jag har även kollat vilka bilder jag tänker ta och förstora så att både hallen och mitt sovrum kan få bli klart med sina kort sen ska det bara dit lite mattor så det blir lent om fötterna när man går barfota. Nu ska jag ta och fortsätta att sticka på lita kanin så dem också kan bli klara. Så man kan börja på något nytt men först vill jag ta och göra klart lite som ligger för det är väldigt kull att kunna njuta av ett bra resultat när det är klart.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards