Alla inlägg under november 2019

Av cecilia wallenius - 30 november 2019 16:08

I dag vaknade man rätt så tidigt men kunde ligga och dra sig ett tag men till slut så gick det inte så det var bara att gå upp och fortsätta att städa. Innan man tog och gjorde lite handling. Jag har även gjort rent mina sminkborstar som jag använde förra helgen plus att kolla på lite mer smink.

 

 

 

Sen konstaterade jag när man var i affären att man kan nog inte bli för stor för adventskalender annars har man bara njutit av denna dag

 

 

Av cecilia wallenius - 29 november 2019 18:20

Dag vaknade man av värdens jobbigaste huvudvärk så det blev att krypa tillbaka ner i sängen i stället för att gå och jobba som det var tänkt som tur var så blev det bättre på eftermiddagen så at man kunde göra sitt hem snyggt till på söndag då det är 1 advent det ä det jag har jort en dag som denna

 

 

Av cecilia wallenius - 28 november 2019 17:13

I dag var det tänkt att man skulle ha jobbat men huvudet ville något helt annat så i stället blev det att vara hemma och plantera julblommor så nu ska bara fönsterna bli rena och juldukar komma på borden innan söndag. Plus att man ska ta och baka lite julkakor till sitt advents fika som ja har varje söndag i december.

 

 

Av cecilia wallenius - 24 november 2019 16:49

I dag har man varit rätt så seg men det är inte så konstigt efter att ha varit i Göteborg från fredag till i går men det var en himla bra konsert man var på. Lars Winnerbäck är bra. Sen blev det så klart lite shopping i går innan man satte sig på bussen hem för att vara hemma vid nio i går kväll. Men over hört glad funderar nu på att boka en konsert till men då kommer det att bli Håkan Hellström och han är ju minst lika bra och han spelar med i Göteborg fast i juni nästa år men det tål att tänkas på ett litet tag till. I dag konstaterade man att man hde en liten the body shop hylla i sitt badrum

 

 

Av cecilia wallenius - 23 november 2019 21:00

I dag vaknade man upp i Göteborg jag sov ganska så skönt i natt men vaknade rätt så tidigt. I dag blev det lite shopping och jag skickade även en present till mitt nya syskonbarn så nu hoppas jag bara på att han blir glad.

 

 

 

Det blev även lite julklapps koll för jag stod nämligen och nöp i en forero mini 3 blev för snål så i stället så kommer den få bli en julklapp till mig själv. Men jag var snäll mot mina fötter och inhandlade gelsulor så nu hoppas jag på att fötterna ska må lite bättre när man jobbar. Och det blev även lite inhandlat i min favoritbutik så även jul badet är räddat plus att man kanske får ordning på sina nagelband

 

 

 

men man var ju tvungen att äta lite innan man satte sig på bussen hem och varför inte lite taco.

 

 

Av cecilia wallenius - 22 november 2019 22:50

I dag var då dagen här då man skulle åka ner till Göteborgför att träffa en gammal klasskompis och gå på Lars Winnerbäck. Plus att det kommer bli lite shopping med innan man åker hem i morgon då man gör det mesta av shoppingen men lite kommer jag att göra i dag men det är sådant jag behöver till i kväll. Men innan man lämnade Linköping i morse så blev det sedvanligt fika på mitt favorit caffe.

 

 

 

Innan man satte sig på bussen ner till Göteborg där man ja tillbringa en natt så där då har man firat att man gjort 2000 armband med att gå på Lars Winnerbäck och nej jag har inte blivit bjuden på någonting för utom ett hotellrum efter som man har namnsdag i dag.

 

 

 

så nu går man och funderar på hur man ska ta och fira 3000 sträcket på armbanden men jag är tack och lov inte där ännu

 

Av cecilia wallenius - 21 november 2019 15:31

I dag efter jobbet blev så hämtade jag ut ett paket som min älskade forero crème låg i sen blev det lite handling innan man åkte hem för att ta helg för i morgon åker jag till Göteborg där jag ska gå på Lars Winnerbäck och även fira att man gjort 2000 armband denna höst. Jag ska även träffa en gammal klasskompis sen blir det även lite shopping. Så nu till på kvällens schema så hade man lite spa plus att man även tog och firade att man bli moster.

 

Av cecilia wallenius - 20 november 2019 16:56

I dag efter jobbet var det tänkt att man skulle ha åkt hem och sovit si middags lur men jag var inte ett dugg trött så i stället åkte man och handlade det sista till helgen jag tog även och kollade på lite forero och ja man får se om det blir en till helgen eller om jag väntar och ger mig en i julklapp för jag älskar verkligen min forero som jag har men den är bra till resor jag skulle gärna vilja ha en större som kan bo i mitt badrums skåp

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards