Alla inlägg under juli 2017

Av cecilia wallenius - 26 juli 2017 19:14

I dag blev det lunch och shopping på stan jag hade glömt mina dittar hemma i Linköping alltså mina smink handdukar som jag även använder till att göra rent min snark skena som jag har på natten  jag hade gått och suktat efter en lotion ett bra tag så nu tog jag och slog till på en ny sort för mig innan det blev lunch det blev även ett par nya hörlurar efter som dom gamla gick sönder lagom till man skulle sätta sig på tåget mot Nyköping och efter som man älskar tråd lösa lurar så var det tvunget att bli ett par till sånna  i för att sedan åka hem till min mor och sova middag med syrrans hund som man ärna delar säng med. Efter middags luren tog jag och skrev lite på min bok eller rättare sagt ren skrev lite. Så det tänker jag fortsätta med i morgon plus lite annat som skulle vara skönt att få klart inom kort så att man slipper ha det liggande det har legat nu i fyra månader

Av cecilia wallenius - 25 juli 2017 16:26

i dag tog man en god frukost innan man satte sig på tåget mot kolmårdensdjurpark

 

 

jag älskar verkligen en sådan här macka och en sådan här kopp kaffe eller rättare sakt vit mocka latte  toppad med grädde där jag möte upp min mor med två av mina troll ungar vi gick först och kollade på alla djuren   innan vi tog bamses värd som hade karuseller Lowe holt   nästan på att åka alla barn karuseller men tuvär så var det så lång kö på den sista så den fick vi av stå

Av cecilia wallenius - 6 juli 2017 17:05

Så där ja då har man tittat på sin ett års present som man har haft sin snark skena den kommer bli lite dyr men använd bar hoppas man både för bloggen och även privat  vad et blir får ni allt se jag avslöjar inget nu men jag längtar till den så  det är dels en liten pep att använda sin snark skena som man firar plus att jag firar åtta år utan att bråka om semester eller att få den flyttad vilket man har gjort innan men nu slipper man det vilket är helt underbart. Det är bara att ta när man själv vill och att man  är uppskattad på sitt jobb även om det har varit en jobbig vinter i år men mycket förkylningar men nästa år hoppas man att det blir bätre

Av cecilia wallenius - 2 juli 2017 17:09

i dag har jag gått igenom en hel ljudboks serie för att se om den var bra och det var den förutom att det var tre böcker jag var tvungen att göra om och efter som man har dom hemma till i morgon så gick det alldeles ut märkt at fixa det i dag jag har även fått upp lite mer ny musik till sommaren hoppas bara det kan bli lite mer av den artisten. Sen har jag börjat även tagit och börjat storstäda min lägenhet så man äntligen kan få snyggt för denna vinter vår har jag för det mesta varit sjuk och inte orkat men nu är sommaren här och jag mår bättre hoppas man slipper uppleva denna vinter nästa år  nu ska man fortsätta och njuta av livet

Av cecilia wallenius - 1 juli 2017 16:35

I dag tog man och fixade bland sina ljudböcker så att man kan lysa på dom på sitt underbara mp3 minne och efter som man oftast har med din telefon så är minnet även kopplat till det via en app så man sliper bära med sig sin mp3 spelare som man har gjort hittills sen har även min mobil fåt ett nytt damm fritt skal som gör det lättare att lyssna med hörlurar så man slipper störa andra plus att den fick ett snyggt skärmskydd.  Sen har man hittat en hel del ny musik funderar på att fixa spellistor till telefonen i stället

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards