Alla inlägg under april 2018

Av cecilia wallenius - 25 april 2018 16:09

Ja då var min första hel månad på jobbet för i år av klarad det känns lite konstigt att säga det när vi snart är inne i maj och halva året snart gått men efter som jag inte mått så bra i början på detta år förutom det senaste veckorna så känns det underbart att nå bra och ha kraften tillbaka till att göra saker och inte bara att överleva dagen som det har varit. I dag var ja och  köpte mig en klocka som jag gått och längtat efter

 


det blev även ett par hörlurar efter som det gamla bara funkade på ena sidan

 

 

det har även blivit lite fix i hemmet tyvärr inte så mycket jag tänkt men lite

Av cecilia wallenius - 16 april 2018 16:41

Det är helt underbart att känna att man är glad igen efter lite deperation mår jag i dags helt underbart jag vet att det var ett tag sen jag skrev men nu ska det bli ändring på det. när jag slutade mitt första jobb i dag gick jag till mitt andra jobb där jag är hundvakt idag på hundpromenaden kändes det som att gå in i två väggar av fågelkvitter. I fredags fick man reda på åter en gång att jobbet trivs med en och denna månad går mot en hel full jobbmånad som kommer belönas i slutet på månaden vad det är håller jag för mig själv ett tag till. När jag kom hem i dag så kunde jag inte låta bli att kolla på lite saker till den som ska inhandlas lit pöompö lite ska nog bli inhandlat snart och lite får vänta ett tag

Av cecilia wallenius - 7 april 2018 15:00

I dag tog man en sväng i klädaffärer och kom på att man kan få en bra sommargarderob till ett bra pris efter som man gör armband vid sidan om jobbet så får man lite present kort varje jul och i år valde jag att få lite kläder.

 

 

 

Och även annat på mina present kort. Och har hittat en hel del snygga byxor redan så nu åter står bara lite mer linnen och toppar men linnen är det jag använder mest på sommaren.  I går fick jag även reda  på en sak att jag kommer få hela min nya tvättmaskin som man verkligen älskar efter en dag på grund av att den är så tyst av sig det hös knappt att den är i gång.

 

 

Av cecilia wallenius - 6 april 2018 16:37

I dag kom äntligen min tvättmaskin som man varit utan i en månad efter som min gamla gick sönder. Jag räknade även ut att jag bytt det mesta i ett hem eller lagat allt utom spisen sen jag flyttade hemifrån 03  och jag älskar verkligen min nya tvättmaskin även om den är lite större än den gamla så är den tyst vilket är underbart, annars har denna dagen bara fåt vara och inset att man mår bra efter ett års depression. Jag vet att jag i alla fall r hundvakt till hösten och jobbet tar jag tag i på måndag men efter denna vecka känner jag mig gladare och starkare än jag gjort på länge så jag tror jobbet löser sig med. jag har även bestämt mig för en sak och vad det är får ni se 

Av cecilia wallenius - 1 april 2018 19:03

I dag har det varit en riktig slappar dag där man bara har tagit det lugnt och gjort en utflykt till en gårds handel där dom hade får.

 

Vi köpte även med oss lite kvällsmat som vi ska äta i kväll innan jag och min brorsdotter som är kvar här ska ha spa resten av hennes familj har åkt hem till Tyresö i stället.

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards