Alla inlägg under februari 2013

Av cecilia wallenius - 27 februari 2013 19:55


i dag har man alltså blivit 31 vilket inte känns så märk värdigt denna dag har varit helt underbar jag har inte gjort så mycket för utom lite bus som man säkert kommer få höra i morgon på jobbet men han såg nog inte att det var jag men det märker jag väll i morgon. Nu ska jag ta och sova så får jag se vad morgon dah´gen har att bjuda på.

Av cecilia wallenius - 26 februari 2013 19:26


I dag efter jobbet blev det lite handling bland annat av lite filter så att man kan byta ut den del av filtrena som inte blev bytta i förra veckan så det ska bli bytta denna vecka när jag tar och veckostädar akvariet. Nu till kvällen tog jag och testade min slam sug till akvaret så nu är boten äntligen snygg så nu gäller det bara att hålla det så och även att resten av akvariet ska hålla sig snyggt men det kommer det nog att få bli. Det blev även lite koll på dekorationer när jag var och inhandla lite filter som blev både rätt och fel för på ett sätt behövde jag båda men jag trodde när jag stod i affären att jag tog två av samma vilket jag inte hade gjort såg jag när jag kom hem men då har jag till nästa gång men det blir nog en sväng till så att det kan bli rätt och även snyggt för det syns skillnad på akvariet hur rent det var efter knappt en veka visserligen nu ska jag ta och njuta av kvällen så får jag se hur många som kommer i håg att man har födelsedag i morgon.

Av cecilia wallenius - 24 februari 2013 17:08


I dag har det varit en städ och tvätt dag så nu kan man riktigt ta och njuta det blev även lite skoköp efter som mina underbara skor gick sönder och jag har inte hunnit att lagga ett par. Jag har även tagit och knyt lite makrame armband. annars har jag inte3 gjort så mycket denna dag mer än att spela smurf. Nu ska jag ta och njuta av kvällen så får jag se vad morgondagen kan bjuda på

Av cecilia wallenius - 23 februari 2013 14:14


I dag tog jag och fixade snyggt i mitt akvarium så nu kan man ta och njuta av det igen. Tyvärr så blev inte boten så snygg som jag hade tänkt men det tar jag och fixar till i veckan då min slam sug som jag beställde kommer så att det kommer bli snyggt även den andra häften av filtrena kommer bli bytta med så nu är det nästan riktigt snyggt sen hade vi även lite begravning för det älsta av mina alg ätare fick gå vidare i livet. Jag valde att ta bort dem nu dels att jag inte vill ha mer alg ätare än på ett tag för det föder nämligen barn stup i kvarten känns det som och sen ska jag ju ändå tömma akvariet när jag har lite el nissar och ska byta min el så därför valde jag att det fick gå vidare till djurhimlen om det nu finns en sådan men det gör det säkert. Annars har jag haft en skön lördag där jag har knyt lite makrame och även lite andra smycken för jag fick lusten när jag var på hem väg så det var bara att stanna till på stan och gå och inhandla lite nylontråd. Så nu kan man ta och knyta lite mer armband. Annars har det varit en lugn och skön Lördag. Nu ska jag ta och fortsätta att göra lite armband och njuta av kvällen.

Av cecilia wallenius - 22 februari 2013 17:50


I dag efter jobbet så blev det akvaire städ och lite tillbehör ordnat till det så nu är hälften av deras filter utbytta och akvariet är rent och snyggt igen och den nya dekorationen till det har även flyttat in och fyller nog sin plats jag det blev inte städat i akvariet i dag men det kommer att bli det i morgon för denna dam var nog lite trätt när hon satte över pengar i morse så hon satte dem fel men filtrena är ordnade så hälften av dom kommer att bli ut bytta i morgon när jag ta och snyggar till det med nya växter. Annars har jag kollat på lite inspiration på armband jag funderar på att ta och göra så jag får väll se på söndag om det kan bli lite armband gjorda då. Nu ska jag ta och njuta av kvällen så man orkar med att städa akvariet i morgon.

Av cecilia wallenius - 21 februari 2013 17:20


Japp efter lite från varo är man då till baka på banan lusten att skiva har varit borta några dagar på grund av att jag inte har gjort så mycket på dagarna mer än att spela smurf jag har dock inte börjat att prata som smurfarna gör. Till helgen tänker jag ta och göra lite smycken dels i makrame och även testa på att knyta lite andra armband så man får väll se hur det går. Så i morgon när man slutar jobbet tänker jag ta och inhandla lite pärlor sen får ska det nog bli lite knytning i helgen. Annars har jag inte gjort så mycket i dag förutom att letat lite inspiration på armband. Även min lilla underbara sy maskin har varit framme en sväng för att laga lite sömnad som hade gått upp så nu har man ett helt natt linne igen. Nu ska jag ta och spela lite smurf och njuta av kvällen så får jag se hur morgondagen blir.

Av cecilia wallenius - 17 februari 2013 16:15


I dag har jag för det mesta knutit makrame knutar och stickat strumpor till natten visserligen går vi mot ljusare tider men det kan vara skönt att ha till kommande höst. Jag har även varit och inhandlat lite pärlor till mina makrame armband så nu kan jag även göra några med pärlor med jag har även tittat i en bok för att få mer inspiration för att kolla på mer idere man kan ta och knyta. Det har även blivit en hel del smurf spelande på min telefon och även lite stickat med. Det har även blivit koll på en bättre slam sug än den jag har till akvariet så det ska mina fiskar få så kanske akvariegruset blir renare. Och man kan ta och njuta mer av det för det är ju lite roligare när det ser lite renare ut. Annars har jag inte gjort så mycket denna sega söndag.

Av cecilia wallenius - 16 februari 2013 16:58


I dag har jag tagit och testat min nya knyt platta och så ny kan man ta och sitta i sängen och knyta men jag har även kvar den andra efter som jag är ovan så är det skönt att ha den och öva sig på det kommer även bli lita andra armband gjorda på den nya knyt platan med vad det blir vet jag inte i dags lägget. Annars har jag för det mesta spelat smurf och knyt makrame knutar och haft en skön Lördag jag har även fixat så att det är snyggt i min bokhylla i gäst rummet. När jag ändå var i farten så bestämde jag att jag skulle byta ut två lådor så att det blir enhetligt och snyggare så det kommer jag nog ta tag i och göra i veckan som kommer så jag ska ta och fixa snyggt lite här och där bland annat så tänker jag ta och inhandla nya växter till akvariet så att det kan få bli snyggt det kommer även få bli lite nya växter i sovrums fönstret med. Nu ska jag ta och spela lite smurf och njuta av kvällen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards