Alla inlägg under april 2019

Av cecilia wallenius - 29 april 2019 16:49

Denna dag har man fixat en hel del dels så att man kan vara snygg till nästa helg. Och sen även till telefonen så att man kan lyssna med hörlurar igen jag kunde det förut med men det verkade vara något glapp.

 

 

 

Även min lilla fotostudio har kommit så nu kan man ta bilder för bloggen mycket bättre.

 

 

 

Jag tog även och skaffade lite roliga i formar till sommarens varma dagar 

 

 

Av cecilia wallenius - 28 april 2019 16:01

Denna helg har man mesta dels tagit det lugnt förutom lite tvätt och städning förstås det har även blivit lite armband gjorda plus att man såg att en del författare som man gillar kommer ut med böcker.  Jag har även hunnit med att sitta och ta en fika på balkongen i detta vår väder.

 

   

Av cecilia wallenius - 27 april 2019 17:57

I dag var det tänkt att man skulle ha kollat på lite kläder för majs bravader men jag var för utmatad för att tänka på det i stället blev det att fixa lite i hemmet så som tvätt och att göra klart lite armband plus att ladda verktygen med tre nya färger. Jag fick även ett efter längtat läppbalsam som jag gillade från första stunden älskar när det är gjort på naturliga varor och inte något konstigt

 

 

Av cecilia wallenius - 25 april 2019 16:44

Det har inte hänt så mycket denna vecka så det har inte funnits så mycket att skriva om i dag blev det äntligen trådlösa hörlurar igen så nu slipper man sladden ett tag till jag har nämligen gåt och fått utbrott efter som det verkar vara något fel på det jag hade men dom var som tur var bara tillfälligt det är nämligen skönare med trådlösa.

 

 

 

Jag tog även och gjorde lite armband och lyssnade på en bra bok medans man jobbar

Av cecilia wallenius - 23 april 2019 17:34

Denna dag var det meningen att man skulle ha jobbat men jag kände mig utmatad och flyttade på min ledig het till i dag i ställt. I dag tog man och fixade så att man kan sitta på balkongen. Så man hoppas på en solig skön sommar som man kan sitta på balkongen och sola så nu är det lite drink tillbehör snart ska isen in i frysen igen

Av cecilia wallenius - 23 april 2019 17:34

Denna dag var det meningen att man skulle ha jobbat men jag kände mig utmatad och flyttade på min ledig het till i dag i ställt. I dag tog man och fixade så att man kan sitta på balkongen. Så man hoppas på en solig skön sommar som man kan sitta på balkongen och sola så nu är det lite drink tillbehör snart ska isen in i frysen igen

Av cecilia wallenius - 23 april 2019 17:13

I dag tog man det sista badet inne för sommaren det börjar bli varmare och då tycker jag att det inte är lika skönt att bada inne. Annars har man bara njutit av dagen och villat så att man orkar att jobba i veckan även om det är en kort vecka. Jag har även tagit och läst lite på min platta så snart kommer man nog i gång att läsa på riktigt där den är det lite omväxling till att bar lyssna vilket jag annars gör.  

Av cecilia wallenius - 20 april 2019 07:15

Då var det dags för påskafton i år mår man riktigt bra. Men tyvärr glömde påskharen bort en för jag har inte fått något påskägg. Eller kan det vara så att man är vuxen. Annas har denna dagen varit solig och varm. Så att man kunde sitta ute och fika och prata efter som mamma hade lite gäster sen fick man även se ny till skotet i släkten. Viket är en livlig liten selma Levi tyckte det var kula att äntligen få en hundkompis.

 

   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards