Alla inlägg den 24 september 2012

Av cecilia wallenius - 24 september 2012 17:44


I dag efter jobbet så tog jag och fyllde på lite matförråd här hemma innan jag åkte hem för att lämna maten och ta mig ner och inhandla rammar till hallen och sovrummet. För nu kommer mina Gotlands bilder äntligen upp som jag tog föra året så nu ska det bara upp fyra bilder till + att det ska inhandlas en blå matta dit sen är hallen klar och det kommer bli super snyggt hoppas jag bildbevis kommer det kan jag lova. Nu till kvällen tog jag och hängde upp lite tavlor i hallen och det blev super bra så i morgon tänker jag ta och fixa så att det går att hänga upp tavlor i sovrummet med. Sen ska jag bara upp med några kort till vad jag vet i dags lägget men de har inga rammar än men det kommer nog rätt så snart det med. Sen kan man ta och njuta av en snygg lägenhet som man storm trivs i efter som det är jag som både har tagit några bilder och även målat en hel del så är det bara mina bilder förutom några tavlor men vad gör de jag har valt motiv och bilder själv så det är ingen annan som har satt spår i min lägenhet förutom mina hus djur som förökar sig hela tiden även dom har fått det bättre och ska få det trevligt hos sig med. Jag funderar på lite mer växter + dekoration så det kan gömma sig i när det vill de. Det har även blivit lite stickat med och jag är verkligen nöjd med det hganet jag beställde föra veckan funderar på att ta och beställa lite med av det och ett annat som det med kommer at bli kuddar av fast till sovrummet men jag har inte bestämt när det blir men det blir nog rätt så snart om jag känner mig rätt vilket jag gör. Nu ska jag ta och fortsätta att njuta av kvällen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards