Alla inlägg den 15 september 2012

Av cecilia wallenius - 15 september 2012 18:05


I dag så var jag och köpte lite mat till några av mina husdjur det blev även ett gäng brännings skivor för att kopiera lite ljudböcker till cd. Men innan jag åkte ut tog jag och hittade ett garn jag blev förälskad i så jag ska ta och beställa det så ska det få bli två kuddar + lite annat som jag inte vet nu men kuddar ska det i alla fall bli. Jag har även tagit och fyllt ytligare en kudde till mitt gäst rum så nu ligger den och väntar på att bli i hopp syd. Nu till kvällen slog jag till på det så nu ska jag ta och sticka två kuddar till gästrummet. Resultatet kommer senare tillsammans med det andra som jag har stickat. Jag har även tagit och lagt lite ljudböcker på på cd skivor så nu lär man ha och lyssna vilket går åt för min del både när jag ska sova och när jag stickar är det skönt att ha en bok att lyssna på. Jag har även hittat den sista bilden till hallen som jag tänker ta och förstora men det gör jag nog när jag tar och fixar lite bilder till sovrummet som jag ska ha över min säng. Det har även blivit två tavlor till mitt gäst rum ner skissade så nu väntar det bara på att få lite färg och bli inramade sen ska det hamna med det andra på vägen. Nu ska jag ta och fortsätta att njuta av kvällen och sticka på en julklapp till mitt ena syskonbarn.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards