Alla inlägg under december 2021

Av cecilia wallenius - 21 december 2021 18:37

i dag efter att man slutat jobbet för året så blev det sista julklapparna inhandlade plus lite ansiktsmasker för jag bestämde mig för att enbart ta och köra the Body shops masker under min ledighet

 

 

 

så det är nu fixat plus lite annat smått och gott. Jag gav även mitt ansikte en liten behövlig julklapp även om det är lite tidigt så kände man för att ta hand om det nu när man är ledig.

 

 

 

Och innan man åkte hem så unnade man sig en tomtelatte så att man hade krafter för att  se vad det var för fel på min symaskin som nu funkar igen efter ett litet krångel så nu kan man använda den igen vilket man är glad över.

 

 

 

Av cecilia wallenius - 8 december 2021 15:45

Denna lediga dag blev det först att man testade en lite förtidig julklapp innan man åkte ut för att fixa lite mer pyssel och lite annat

 

 

 

När man kom hem så väntade denna på en så nu kan man även ta med sig sina målningar med pärlor så det var bara att sätta sig och märka lite burkar.

 

 

 

Och det fick en att göra klart en snodd till en av påsarna man sydde i går.

 

 

 

Så nu är det klart och jag kan se framåt och även ta en paus på mina rare armband ska bara göra dom jag har laddade innan jag tar liten paus från dom. Så att man kan ägna sig lite mer åt diamantmålning som har blivit min nya hobby. Jag ska även ta och börja sticka en kanin eller två med så ja armbanden får lite vila ett tag.

 

 

Av cecilia wallenius - 3 december 2021 18:33

Det blev så att man fick vara hemma i dag med på grund av höften som inte ville att man skulle sova i natt eller ja det gjorde den men jag vaknade mitt i natten v att den gjorde lite väl ont sen kunde man inte somna om förens vid två tror jag klockan var och då hade man bytt säng så att det kanske skulle bli lite bättre vilket det inte blev men man fick i alla fall sova lite till så det var ändå skönt annars har man bara suttit och målat med diamanter och ja man har och göra nu för denna kom i dag så man får väll se vad det blir här näst.

 


 

 

Det blev även lite bakat med så att man fick lite julkänsla och i år kan man få njuta av det vilket jag inte kunde föra året.

 

 

 

Man har även lagt upp en video på you tube så nu börjar min kanal där dra i gång och et är kul nu när man inte bara visar att man gör armband utan även målar med diamanter. även merbloggar kommer det att bli mer av. 

Av cecilia wallenius - 2 december 2021 17:55

Denna dag blev det inte som man tänkte sig när man gick och lade sig i går kväll meningen var att man skulle ha jobbat lite i dag men ena höften ville inte det och det hjälpte inte med någon värktablett heller så det var bara att försöka hitta en så bra såv ställning som det bara gick och sova vidare och hoppas på en liten förbättring vilket det blev så framåt dagen så testade man att måla med diamanter i sin kontorsstol

 

 

 

och ja man måste säga att det blev en aning bättre och ja det är verkligen et gift man har fått eller vad man nu kan säga för varje stund så sitter man och målar lite och det går sakta men säkert framåt,

 

 

 

och det är lika roligt fortfarande man hade önskat att man hittade detta för ett år sen då man gick hemma på grund av magen men jag är glad att jag hittade det nu och snart kommer det bli att man gör sina egna bilder med jag ska bara göra klart dom jag har på lager först. plus att man kommer göra lite annat pyssel längre fram med. 

Av cecilia wallenius - 1 december 2021 14:41

Denna lediga dag har man fixat lite i sitt hem framför allt så funkar nu mina älsklingar igen den ena pajade föra veckan och som tur är så behöver man då inte inhandla två nya utan att det räcker med den ena så lagom till helgen så fick man i gång dom igen.

 

 

 

Annars har man för det mesta suttit och målat med diamanter.

 

 

 

Och testat sin nya penna som man har inhandlat till det och ja den är helt underbar att hålla i så det kan man varmt rekommendera om man vill börja måla för dom man får med känns som sugrör i jämförelse med denna.

 

 

 

Det blev även lite fika med. man har även spelat in lite youtube videos som kommer ligga ute inom kort.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards