Alla inlägg under september 2019

Av cecilia wallenius - 30 september 2019 17:50

I dag efter jobbet tog man som vanligt en middagslur sen kan man konstatera att man mår mycket bättre nu än vad man gjorde för ett år sen när huvudet sa ifrån lite till och från man var då helt orkeslös men såhär ett år senare mår man toppen. I dag på började man att göra klart en storlek rare armband.

 

 

 

Men det blev snabbt att av sluta och i stället få lite mat i magen för att huvudet ville äta. Nu till kvällen testade man äntligen denna rengörning och jag är sjuk nöjd med den. Nu ska man ta och påta lite på en snodd innan det är dags för jon blund.

 

 

Av cecilia wallenius - 29 september 2019 18:37

Och så rusade tiden i väg i dag har man för det mesta gjort klart armband så att det bara är slutpärla på dom sen har man laddat nästa storlek så att man har och göra helt enkelt denna vecka.

 

 

 

Plus att min lägenhet ser ut som kaos på vissa ställen men det kommer nog med fixa sig i veckan.

Av cecilia wallenius - 25 september 2019 17:08

I dag blev det en vilodag där jag inte gjorde ett enda armband och sov till tolv men man är ju ledig en dag i veckan från jobbet så vage onsdag alltså ska man vara ledig för att ta igen sig och kanske knytta lite men i dag tog man även ledigt från de jobbet med. Jag fick också veta hur man ska fira att man gjort 2000 armband snart det blir gratis koner och hotell i Göteborg där man ska hälsa på en kompis med. Nu ska man ta och påta lite på en snodd så att en till påse kan bli klar att användas.

 

 

Av cecilia wallenius - 25 september 2019 17:08

I dag blev det en vilodag där jag inte gjorde ett enda armband och sov till tolv men man är ju ledig en dag i veckan från jobbet så vage onsdag alltså ska man vara ledig för att ta igen sig och kanske knytta lite men i dag tog man även ledigt från de jobbet med. Jag fick också veta hur man ska fira att man gjort 2000 armband snart det blir gratis koner och hotell i Göteborg där man ska hälsa på en kompis med. Nu ska man ta och påta lite på en snodd så att en till påse kan bli klar att användas.

 

 

Av cecilia wallenius - 24 september 2019 17:55

I dag efter jobbet hade man tydligen fixar plånboken med sig äntligen har man löst en sak så att man kan ha schampo och tvål i dusch delen. Jag kom även fram till ett underbart beslut att jag läger ner min privata smyckes tillverkning jag kommer nu bara göra armband åt sällsynta diagnoser och kanske om jag har lust göra något åt kompisar men smycken till mig själv blir det inte mer jag har varken den orken eller lusten men den kanske kommer tillbaka men nu är den nerlagd och jag har annat för mig som känns mycket roligare och bättre jag kanske i dag tog man även och lyssnade på Therese Lindgren och ja hon blev snabbt en av mina nya favoriter. jag ska även ta och lära mig jonglera inom kort och kanske går det i arv till något syskonbarn med det får man se.

 

   

Av cecilia wallenius - 21 september 2019 17:47

I dag har man för det mesta kytt armband men på förmiddagen blev det lite fix dels tills i morgon då man ska på kalas och sen blev det inhandling av vitt tyg som man ska ha på bakgrunder där inte fotostudion klarar av det. sen så har man påtat lite på en ny snodd till en påse

 

 

Av cecilia wallenius - 20 september 2019 17:01

Då var det dags att skriva lite igen denna dag har man tvättat och gjort klart en påse. Plus att ladda armbands verktyg till helgens jobb. jag har även bestämt mig för att inhandla lite tyg så att man kan ta bättre bilder utan sin mini studio så det kommer nog att ske i veckan men jag kommer ha kvar min mini studie för mindre bilder och använda tyget för det som är lite större som inte får plats  

 

 

Av cecilia wallenius - 16 september 2019 17:20

Då var det dags att skriva lite igen det har varit fullt upp medarmbands tillverkningen och är det fortfarande. I dag på jobbet upp täckte man att en av sina underbara författare kommer ut med en bok i oktober så man kan väll säga att man har och lyssna på vilket är underbart när man har armband att göra. Jag tog även oh laddade tio nya verktyg så att man slipper göra det på onsdag så nu är det bara att köra på och det går lättare med en ljudbok att lyssna på.


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards