Alla inlägg under april 2022

Av cecilia wallenius - 28 april 2022 17:00

Även i dag blev det lite armband gjorda plus lite lås så ja nu är beställningen till Almedalen snart klar. Men jag tänker ta och fylla på lite till  mer men dom behöver inte åka med till almedalen för det kommer nog lite mer i höst plus att det är väldigt skönt att vara steget före.

 

 

 

Efter som man vill ha det snyggt så ska även några trådar bort som jag inte blev så nöjd med så det kommer få bli lås av dom. man har även provat sin nya handväska som jag funderar på att använda nästa helg.

 

 

 

Plus en liten högtalare

 

 

 

för jag är inte nöjd med minn kuddhögtalare som jag har plus att ja min solglasögon måste ju ha ett snyggt fodral i min nya väska så man fixade lite i går när man ändå var ledig.

 

 

 

Man har även tagit och använt sina hörlurar även mär man är hemma för att stänga ut annat ljud och ja man äklsrdom verkligen.

 

 

Av cecilia wallenius - 26 april 2022 17:58

Denna dag har det bara gått i ett eller nej men det har känds som det. så blev det lite koll på vad man behöver tilll nästa helg jag har länge drömt om en liten bra högtalare vid kudden efter som jag tycker att den jag har inte är så bra. Så det har man kollat lite på och jag fick även hem så att man kan stoppa undan din diamantmålning på ett bra sätt

 

 

 

så nu kommer det snart bli snyggt i mitt vardagsrum men än så länge är det lite trådar i vägen och ja dom får nog vara där ett tag för denna dam har bestämt att göra ett rare armbands lager till hösten nu när trådarna ändå är framme.  Och ja det är väldigt skönt med ett lager rare armband  här hemma som man bara an sicka i väg vid behov vilket är rätt så skönt och med bra ljudböcker går det galamt.

 

 

Av cecilia wallenius - 24 april 2022 15:07

Jaha då var det dags att knyta lite armband igen då

 

 

 

Så ja det lär bli 3000 rare innan det tydligen är över och ja det trodde man inte att det skulle hålla i sig så här långt men man är oerhört glad och mitt mål nu är att ta och göra 155 snygga rare till juli då dom ska med till Almedalen.

 

 

 

Och som tur är så älskar man att både lyssna på ljudböcker och poddar så ja det kommer gå undan och inte nog med att man älskar att lysna man gillar verkligen att läsa med även om  det inte blir så mycket av den varan men e böcker är bra så smidigt man kan bära med sig hur många som helst utan att det tar någon plats.

 

 

Och varför inte lära sig mer om astrologi vilket har intreserat mig på den sista tiden.

 

 


Av cecilia wallenius - 20 april 2022 17:24

Dags att skiva lite igen då efter lite ledighet där man inte gjort så mycket mer än att njutit och ja försökt att få det snyggt i lägenheten. Och ja det börjar att bli en kanin stickad med även om den inte är klar ännu så kommer den nog att bli bra uppskattad.

 

 

 

För just nu strävar man med att få klart en hel del pyssel även lite annat man har liggande och som tyr är så älskar man att lyssna på både podd och ljudböcker så ja man är så glad  det finns strömmande appar även om dom inte är gratis men man får lyssna obegränsat till en viss summa vilket man älskar som tur var med sina älskade hörlurar.

 

 

Av cecilia wallenius - 13 april 2022 15:41

Denna lediga dag tog man och städade lite här hemma och bytte skyddsglas på sin telefon man har även målat lite med diamanter.

 

 

 

Plus att stickat lite så att man snart kan bli klar med minst en kanin.

 

 

 

Innan sommaren men det gör inget om de inte blir så för jag har en hel del jag vill göra klart i diamant väg så man får väl se vad man hinner med. men jag skulle vilja göra dessa innan sommaren så man får väll se hur det går annars så finns det en hel sommar plus en höst att ta till då man inte är ute och reser.

Av cecilia wallenius - 9 april 2022 18:32

Denna dag har man bara njutit av livet och a inte gjort så mycket mer än att planerat lite mat till veckan. ja man har även tagit och stickat lite på en handledsvärmare till mig själv.

 

 

 

I kväll är tanken att man ska ta och måla lite så att man kan få klart en tavla inom kort.

 

 

 

För man har en hel del man skulle vilja få klart som just nu bara ligger och väntar på sin tur. plus att ja man gillar att måla lite men tyvärr har inte orken fonits där men ja efter som man nu har en helt underbar pysselnärv i gång så ja då måste mna ju ta till vara på den.

 

 

Av cecilia wallenius - 9 april 2022 18:32

Denna dag har man bara njutit av livet och a inte gjort så mycket mer än att planerat lite mat till veckan. ja man har även tagit och stickat lite på en handledsvärmare till mig själv.

 

 

 

I kväll är tanken att man ska ta och måla lite så att man kan få klart en tavla inom kort.

 

 

 

För man har en hel del man skulle vilja få klart som just nu bara ligger och väntar på sin tur. plus att ja man gillar att måla lite men tyvärr har inte orken fonits där men ja efter som man nu har en helt underbar pysselnärv i gång så ja då måste mna ju ta till vara på den.

 

 

Av cecilia wallenius - 7 april 2022 17:03

Även denna dag blev man hemma för att villa ryggen lite till även om den är mycket bättre i dag så kan det vara skönt att den får vila lite till. Så man tog och städade lite där man har sin diamantmålning så nu är det snyggt dar ett tag till.

 

 

 

Man har även tagit och stickat lite på en till socka efter som den jag höll på med blev lite fel så ficka man ta och börja om från början igen.

 

 

 

Man har även fått hem denna underbara sak så att sina diamantverktyg kan vara på ett ställe när man är klar för jag var inte riktigt nöjd med det pennställ jag hade.

 

 

 

Och i helgen ska man börja på denna efter som den jag håller på men saknade lite pärlor.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards