Alla inlägg under februari 2017

Av cecilia wallenius - 23 februari 2017 17:39

I dag tog jag tag i att fixa till min hemma atelje lite och den kommer vara smidig på ett antal sett med att den är liten och hopp fäll bar nu är det bara lite dukar som ska till lite av sakerna ska man handla nästa gång man är i Stockholm. Annars har jag inte gjort så mycket på sista tiden mer än att förbereda ett föredrag där man få gå tr13 år tillbaka i tiden

   

¨två av mina nya vänner nu ska man lägga smyckena åt sidan och t fram papper och penna plus färg med penslar och måla i stället får se hur länge det varar

Av cecilia wallenius - 18 februari 2017 17:11

I dag lyssnade jag igenom en ljud dag bok som jag spelade in för åtta år sen när jag mådde som sämst jag sa inget till mina föräldrar den tiden jag mådde som sämst. jag är i dags lägget glad att jag inte tog mitt liv då hade jag dels inte sett mina underbara brors barn växa upp plus att jag fick en vändning i mitt liv. Men på på måndag är det åtta år sen mitt liv vände jag gjorde en tredje fotoperation som vände mitt liv totalt jag vet än i dag vad jag skrev för sms till min första chef om att dom skulle tänka på mig den tjugonde februari jag vet än i dag vart jag var och vad jag skrev till henne så på måndag tänker jag ha en åtta års fest med mina  fötter för om fick en vändning som jag inte hade trott jag kan i dags lägget gå hundpromenader utan att vara helt död efteråt i dags lägget har jag hand om två underbara hundar var av ena har jag bara en gång i veckan men dans den andra har jag hand om varje dag om jag inte ör sjuk eller om det är lov. I dag har jag kollat på lite presenter till min åtta års dag då mina fötter fick en vändning jag tycker nog dom är värda det plus att jag vill ha dom böckerna med och tänker använda ett av mina present kort man har

Av cecilia wallenius - 12 februari 2017 17:16

Denna helg var tänkt att jag skulle göra armband men så blev det inte i stället blev jag sjuk för andra gången detta år nu hoppas jag på att det är sista gången på ett bra tag men man har kollat på vad man ska inhandla nästa gång man är i storstan vilket kommer bli rätt så snart och då kommer det att bli lite shopping och även lite annat skoj men nu ska jag ta och sova så jag kanske kan bli piggare till mitten av veckan

Av cecilia wallenius - 9 februari 2017 17:06

I för går fick man ett samtal från sin mor att dom hade ringt från skärholmen och ville att hon skulle komma och prata för dom och att jag fick följa med och det tackar man ju inte nej till så den 10 april ska man ta och gå i gamla fotspår och se hur mycket som har förändras i skärholmen sen man tog studenten för 16år sen. Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv förutom att jag har varit förskylld en hel del. Jag har även tagit tag i min bok som jag håller på att skriva än så länge är det bara kladd. Men förhoppnings vis kan dem  bli klar inom en fem års per jord

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards