Alla inlägg den 18 september 2012

Av cecilia wallenius - 18 september 2012 17:37


Denna vecka hade jag tänk att bryta min trend att jobba fem dagar i stället för fyra men icke sa nicke det blev inte så Jag tog och gick hem innan frukosten på jobbet för jag hade migrän. Så det var bara att gå hem och sova ett antal timmar och hoppas på att det skulle gå över. Mitt garn som jag beställde i helgen har kommit så nu kan man ta och sticka två kuddar av det och det ser verkligen ut att vara min still så det lär bli fler garnnystan av det garnet. Jag har även varit och handlat trots migränget men det var behövligt för det var slut på lite i mitt hem. Nu till eftermiddagen tog jag och testade det nya garnet och det kommer bli super snygga kuddar av det jag gillar det verkligen så det tänker jag ta och inhandla lite mer av. Nu till kvällen tig jag och syde i hopp en av det kuddar jag stoppade i går så nu börjar det likna lite mysigt i min soffa. Jag hoppas att jag ska ta och orka färglägga två tavlor som också ska upp på väggen i mitt gäst rum men det tar jag nog och gör i morgon så att det kan komma upp på väggen till helgen. Nu ska jag ta och fortsätta att njuta av kvällen och hoppas på att min migrän kan lugna ner sig så man orkar med att jobba i morgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards