Alla inlägg under juli 2016

Av cecilia wallenius - 7 juli 2016 19:00

i dag var dagen inne då det var dags att ta med två troll ungar till Gotland och Visby där mamma farmor kom och mötte os vid flygplatsen det blev en rund tur med det blå gula tåget plus lite Visby glass såklart.  Jag tog även och inhandlade mig en grå mugg som denna gången är hel det blev även lite the och en snygg the burk


Av cecilia wallenius - 5 juli 2016 14:33

Så där då var lägenheten städad och väskan packad för att åka till Stockholm i morgon bitti för att hämta upp två syskon barn som ska med till Gotland på torsdag men innan jag åker ut till mina syskon barn och min brors familj kommer det att få bli lite shopping till min konstnärs ådra så att man kan ta med sig sitt akvarell block ut i naturen och få med sig det man målar hem på ett snyggt sätt.  Det är skönt att ha börjat blogga på riktigt igen man har saknat det lite när man hade mammas gamla dator den kunde jag visserligen blogga på med men den var så seg så man tröttnade innan man satte i gång men med min nya är det mycket roligare att blogga igen jag hade från början inte tänkt att ha med den till Gotland men jag insåg i veckan att jag inte kommer hinna göra det jag har tänkt så den får hänga med

Av cecilia wallenius - 4 juli 2016 17:02

I dag tog man och handlade så att man kan få lite matsäck till tåg resan på onsdag då man ska upp till Stockholm och shoppa lite plus att vara en lek faster. Dagen efter tar man med sig två av barnen till Gotland. Det blev även lite städat i lägenheten vilket var nödvändigt på en del ställen plus att jag tog och strök lite dukar och la på dom efter att dom blev tvättade för ett tag sedan. Det känns konstigt att inte vara på Almedals veckan i år men jag ska som sakt var till Gotland på torsdag och förhoppnings vis får man gå ner till Almedalen då jag har även ett litet ärende i the affären som är där och sen blir det nog lite Visby glass med

Av cecilia wallenius - 3 juli 2016 15:54

Det känns skönt att inte ha åkt till Gotland i dag har en hel del att gör här hemma men jag ska dit på torsdag med två bus frön. I dag har jag fixat det sista som jag ska ha med mig plus att jag har unnat mig själv lite lyx med spa. Annars har det inte hänt så mycket sen sist förutom att jag har gått på fyra veckors semester nu ska jag se till att bli klar med det sista som ska med till Gotland på torsdag plus att jag vill städa lägenheten så man kan njuta över att det är fint när man kommer hem

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards