Alla inlägg under december 2014

Av cecilia wallenius - 31 december 2014 16:49

i dag är det altså nyårsafton.och jag är lite djur vkt en dag som denna men gråtter inte över det .till förätt hadejag gjor mig lite räkor medavocado som blev super gott.  

 Och till huvudrätt serverade jag mig lite kyckling med ädelost även det arsuper gott

 

Inte nog med det jag tog och gjorde mig visserligrn i går men ändå safranspanacota som ficck avsluta kvälles måltid. 

 

Nu hoppas jag på ett bra 2015 när jag tänker taoch fira lite i juni. för det är nämligen 20 ås sedan man  tog och börjadedet underbara livet manhari dag jag bytte både skola och fick klasskopisar äve systers hud skulle halite gott och tygga på honfick ett beninnan de var dags för henne att få sin kvällsmat 

 

Av cecilia wallenius - 24 december 2014 21:12

jadå var julfton över för i år och man hade visst varit snäll i år med.men man har någon mer julklapp att hämta men det gör man i morgon för då ska man upp till sin bror med fmilj och se om man hittar något mer julklapp där.men man är glad överdom julklappar man fick och även gav sig själv i år även om jag ska ta och komlitera med en grej till eller två det har jag inte bstämmt ännu.mn det blir nog två saker till skulle jag tro. nu ska man snart natta kudden så man orkar med morgondagen få se om jag får en nattkompis i natt md som jag hade den natt som var. 

Av cecilia wallenius - 23 december 2014 22:17

då var det dagen före dopparedan. i dag har jag varit och hälsat på mitt första jobboch åt lite smörgåstårta. det blevven litehopping innanjag styrde stegenhem till mi mor igen där jag nu ligger och väntar på på morondagen. då man får se om man har varit snäll.annars har jaginte gjort så mycket en dag som dennaför utom att stickat lite på mina jul mys sockor. och tänkt ut vadman ska göra på nyår efter som jag ska vara djur vakt då jag få se om jag åker hem til mig själv eller om jag ska stanna här till ny år. nuska jag aoch dela min äng med systers hund. så man får se hur pigg man är i morgon när man vaknar 

Av cecilia wallenius - 22 december 2014 23:07

då var det baa två dagar kvar till julafton undrar bsrsom mn hsr vsrit snlli åd då  att man får några julklsppsr me det har msn ng varit. I dag på morgonogjsg och gjorde lite smycke och det blevävennågra gjorda i natt med. i morgon blev jag bjuden på smörgås tårt på mitt första jobb som jag fick för ugefär 11 år sedan. sedan dess har jag haft ett job innan jag har det jag har nu. plus att man ävenar blivit dagmatte åt väden go´lligaste hund mn nu är det dags att sova lite så man orkar med morgon dagen dådet kanskeblir lite shopping i nyköping vad vet jag inte ännu

Av cecilia wallenius - 21 december 2014 15:54

så där jag då har surfplattan fått en av sna julklappar nämligen ett tanjentbordså nu kan jag blogg lite bättre när jag ä ute på resande fot. fö man har saknat att blogga lite nä dartorn dog för tre månader sen. men man har ju gjrt annat under tiden men mn har saknat bloggen rätt så mycket men nu ska det bli ändde planner för efter jul ska jag inhandla mig en ny dator. me nu ska jag fortsätta att pyssla så man blir klar med några mer japanska armband innan jul 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards