Alla inlägg under augusti 2020

Av cecilia wallenius - 28 augusti 2020 14:53

Denna dag har man inte gjort så mycket efter som man känt sig lite sjuk så blev man hemma i dag men det hindrade inte mig att lyssna på en göteborgsförfattare som man börjar gilla.

 

 

 

Det har även blivit lite städat i sitt arbetsrum efter som man inhandlade en fel sladd i veckan men ändå rätt äntligen slipper man långa kablar på skrivbordet vilket kan underlätta när man städar.

 

 

 

För meningen var att kunna ladda min telefon på bussen men jag köpte en fel sladd men kan använda den ändå till att ladda mina jobbhörlurar och annat som kräver micousb men jag löste det dagen efter och gjorde om lite på mitt skrivbord. Det har även blivit lite koll på kafferecept efter som man är lite sugen på att börja använda detta lite mer än vad man gör i dagslägget.

 

 

Av cecilia wallenius - 19 augusti 2020 16:39

Denna dag började med lite spa. För i dag var det dags att ta och fixa lite till bland annat åkte man till polisen för att fixa sitt leg som går ut snart. När det var klart tog man och fixade lite till sin selfie lampa så att man kan använda den lite mer.

 

 

 

För jag tänker mig ha med den på lite resor. Det har även blivit lite att färglägga efter som man är sugen på mer personligare skal och kanske även lite fler nyckelringar. Men jag går lite i valet och kvalet om man inte ska fixa ett fodral i stället så att man har sina kort och telefon på ett enda ställe det får man se.  

Av cecilia wallenius - 18 augusti 2020 17:39

I dag efter jobbet åkte man hem och sov lite middag och samlade lite krafter till att fia en plats där man kan sitta och färglägga lite.

 

 

 

Efter som man blev så nöjd med detta skal så tänker man allt at och göra några till.

 

 

 

Sen har det blivit lite mer städning i arbetsrummet efter som jag inte var nöjd med hur det blev i går när man höll på. Man passade även på att skriva lite på etiketter på lådor och tidskriftssamlare så att det blev snyggt.

 

 

 

Man fick även ett ryck att städa där inne i morgon ska man ta och kolla på blommor dit in så att man kan njuta ordentligt över att det är snyggt där inne

Av cecilia wallenius - 15 augusti 2020 22:05

Denna dag har man inte gjort så mycket man tog lite extra sovmorgon i dag med vilket var underbart sen framåt dagen fixade man lite med tvätten och tog och kollade på lite mer om foto efter som man nu är inne i det. så på onsdag ska man äntligen inhandla att kamerastativ så att man slipper ta bilder framför spegeln och i stället använda sin vita vägg man har. Nu till kvällen var man bortbjuden på middag

 

 

 

med kaffe och kaka till.

 

 

 

och fick se även hur man gjorde en vitlöksfläta.

 

 

Av cecilia wallenius - 12 augusti 2020 17:10

Denna lediga dag så struntade man i allt om att vända tillbaka tiden och det med att gå upp tidigt man gick inte upp förens vid elva och började städa sitt duschrum som var nödvändigt sen har efter middagen bara gått nu till kvällen fick min underbara skrivare jobba lite.

 

 

 

Efter som man har dykt ner i en djungel om att ta bilder med mobilen och även att kunna redigera bilderna med så har man inget att läsa i höst mörkret så kommer det att finnas det plus att man har en del böcker som kommer ut så att man har nog att göra.

 

 

Av cecilia wallenius - 11 augusti 2020 16:58

I dag efter att man jobbat skulle man åkt hem och sovit middag men tydligen var man för pigg för det för i stället byte jag om och gav mig ut för att fixa lite som man behöver till morgondagens städning och till kvällsmaten som blev räk sallad. Man tog även och fixade lite till denna så nu är det bara en usb kontakt som ska fixas sen kan man ta med sig den på lite resor.

 

 

 

För på min semester som var tog man och fixade en påse till den plus att man påtade en snodd.

 

 

 

Man har även spanat in två kamerastativ så att man kan ta bättre selfie på sig själv plus att man kan ta bättre bilder i sina fotostudios så det ska min blogg få i en lite försenad nio år s present. Det är inte klokt att man började med att skriva blogg för nio år sen då trodde man nog inte att man skulle orka så länge som man gör. och ja jag kommer att fortsätta med det efter som man älskar detta.

Av cecilia wallenius - 6 augusti 2020 18:55

Då var man hemma efter två dagar i Göteborg. där man tog och gjorde sig av med ett present kort på lite tyg som man ska sy grytlappar av.

 

 

 

Plus att man fyllde på sin bokhylla med en kokbok till denna bok ska man verkligen ta och använda har redan hittat en del glassat man vill göra.

 

 

 

Annars har man inte gjort så mycket denna dag förutom att tänkt på ett beslut och det känns rätt även om det är jobbigt att ha tagit det. för just nu kännr man sig delad.

Av cecilia wallenius - 4 augusti 2020 18:32

I dag vaknade man upp i Göteborg men får se vad denna dag har att bjuda på. Det första stoppet blev trädgårdsföreningen som man kommer att besöka fler gånger. Kanske redan i morgon det får man se

 

 

 

om vädret kan vara lite snällt mot en och det kan vara sol i morgon men regnet kan komma när man sätter sig på bussen hem till Linköping igen. Och när den shopping man vill ha är inhandlad. Nu får man se vad kvällen har att bjuda på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards