Alla inlägg den 28 september 2012

Av cecilia wallenius - 28 september 2012 20:04


I dag efter jobbet tog jag och inhandla lite mer garn innan jag åkte hem och tog tag tvätten. Jag har även hittat lite mer som jag vill sticka så när jag är tillräckligt varm och van vid stickningen ska jag nog ta och testa att göra lite kläder av det. Till helgen ska jag ta och sticka klart lite som jag har på börjat så att det slipper ligga i månader. Och det är lite lättare att börja på nytt när man vet att man inte har något som ligger och väntar på att bli färdigt. Annars ska jag nog bara se till att det som ligger kommer bli någorlunda färdigt denna helg och kanske även ta och måla två tavlor till till mitt gästrum så att den väggen blir bra. Jag har även snart tänk att ta och beställa mig en personlig almenacka som med kommer hamna i mitt lilla rum som man kan skriva upp när man ska inhandla saker. Det kommer även inom kort att inhandlas ett vecko schema dit med som jag tänker skriva vilka dagar akvariet ska städas och även lägenheten för nu glömmer jag att städa akvariet i bland. Men nu när jag har fått det så snygt i det så tänker jag ta och bli lite duktigare på det och även städa resten av lägenheten. Men först ska jag nog ta och inhandla lite väggfärg och fräscha upp några av mina väggar med lite färg innan jag tar och sätter upp något mer. Nu ska jag ta och sätta mig och sticka lite innan jag tar och somnar för att se vad morgondagen kan bjuda på troligt vis blir det fisk köp om jag känner för det vilket jag snart gör.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards