Alla inlägg den 7 september 2012

Av cecilia wallenius - 7 september 2012 18:17


I dag efter jobbet var det verkligen skönt att det var helg man tog när man slutade. När jobbet var slut för dagen åkte jag och fick lite inspiration på garner och smyckes till verkning jag har även tänkt på vilka två böcker jag kommer satsa på i första hand utav det jag lånade i går så nu ska jag bara ta och köpa dem så jag får lite mer inspiration fas den mesta garn inspiration fick jag från nätet när jag kom hem från stan så det ska nog bli lite handlat så man har att göra till höstens mörka kvällar när man bara vill vara inne och mysa det har även i dag blivit lite stickat på den kanin jag håller på med så nu börjar den nästan bli klar det är bara liter armar och öron kvar som ska stickas sen ska den fyllas och dekoreras förstås. Så på söndag funderar jag på att ha en liten kreativ dag till mitt hem och pyssla lite Och kanske sätta färg på några tavlor som ligger så det kan komma på på väggarna. Snart det med för det är verkligen hem trevligt med det man kan göra själ nu ska jag ta och fortsätta att njuta av kvällen och ta och sticka lite så man kan bli klar med lite arbeten som jag vill ha klart innan jag börjar på nästa för jag är just nu i kreativ stadiet där jag har en hel del på gång och vill gärna testa lite nytt innan jag lägger det på hyllan för att inte ta tag i det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards