Alla inlägg under april 2011

Av cecilia wallenius - 28 april 2011 11:08

japp nu är de inte långt kvar tills mina fötter har två års kalas då ska jag njuta av att få vara på min balkong som kommer få ett nyt golv ganska snart jag funderar på att lägga det i dag redan sen blir det njutning på högsta nivå annars har de inte hänt så mycket för till fället jobbar jag på att få en tom tvätt korg vilket jag lyckat väldigt bra med

Av cecilia wallenius - 22 april 2011 19:06

i dag har jag bara slappat. sen åkte jag och fixade lite och även kollade på lite sommar kläder för de är ju snart sommar. I morgon ska jag till Nyköping där ja inte har varit sen jul så de ska bli skönt sen ska jag nog bara ta de lungt så glad påsk på er alla vart ni nu är på denna jord

Av cecilia wallenius - 21 april 2011 18:19

i dag vaknade jag av att jag skände mig hänig så jag tog och var hemma och plockade så gott jag orkade på efter midagen kände jag mig dok bättre så de blev att ta en sväng i de vackra vår vädret + att jag har hunit med att sor städa lägenheten så nu är den riktigt påsk fin.

Av cecilia wallenius - 20 april 2011 19:12

japp vår värmen är här i dag med hoppas bara att den stannar i dag har jag tvättat klart alla mina fönster sen har jag inte gjort så mycket mer än att kollat på lite växter till arbets rummet som jag funderar på att inhandla i morgon då man jobbar sin sista dag denna vecka innan de blir lång helg då jag ska styra kosan mot Nyköping sen får vi se hur jag mår men de fins ju medisin som man kan ta och de ska testas nu hoppas att de hjälper

Av cecilia wallenius - 19 april 2011 18:41

japp de är den i dah jag har setat ute och njutit av värmen sen åkte jag och handlade så att jag kan ta mina sista fönsrter så dom också är vår städade nu i kväll har jag inte gjort ett dugg i helgen ska jag åka till Nyköping där jag inte har vart sen jul så de får vi se hur de ser ut

Av cecilia wallenius - 18 april 2011 19:37

japp jag får snart ta att skylla på min gamla chef de är nämligen hon som har fått mig att skriva dag bok men de hon inte vet är att jag skriver logg bok med i dag har jag jobbat sen åkte jag hem och tog de lungt + att jag satte i gång två maskiner tvätt så nu ska jag bara få i ordning på resten

Av cecilia wallenius - 17 april 2011 16:57

japp de är de i dag tuväjag har ingen ork att gå och jobba denna veckan men man måste ju de för att kunna betala hyran och alla räkningar sen är jag nästan klar med min stor städning de käns helt underbart

Av cecilia wallenius - 16 april 2011 17:15

japp i dag har jag ägnat mig åt lite fix i hemet så nu börjar de att bli mysigt hos mig sen har jag varit ute i solen och njutit med. för övrigt i kväll har jag inga som heölst planer på vad jag ska göra de blivel något antar jag annars så ska jag bara njuta hoppas att solen kommer så man kan sätta sig på balkongen och njuta snart

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards