Alla inlägg under oktober 2019

Av cecilia wallenius - 31 oktober 2019 14:43

I dag efter jobbet var det tänkt att man skulle ha åkt hem och sovit middag innan det var dags för lite shopping men jag var alldeles för pigg för att sova så i stället blev det lite fix och sen shopping och äntligen kommer man ladda sin telefon lite bättre efter som den nästan bara går att ladda trådlöst så blev det en sån laddare.

 

 

 

Och min kommande resa kommer man kunna sova gott på utan att någon stör en jag ska ta och testa denna i helgen.

 

 

Av cecilia wallenius - 30 oktober 2019 17:51

Tredje dagen men extrem jobbig huvudvärk alltså är det meningen att huvudet ska va tvär slut efter en lördag med ljusstöpning i alla fall så är med mitt huvud det. i dag tog man och testade foreros rengöringsprodukter och jag älskar dom tänker bara inhandla en lite större foreo men det får bli nästa månads inköp.

 

 

Av cecilia wallenius - 25 oktober 2019 16:32

I dag blev det lite handling innan man åkte hem och skulle ha sovit middag, men någon middagslur blev det inte i dag men jag är lika glad för det. även i dag laddade man sin telefon med Power banken och jag har inte vant mig ännu att den laddar trådlöst så jag letar efter telefonen i fickan ibland men sen kommer man på nästa sekund att den är framför mig på laddning. Jag tog även och bakade en god kladdkaka tills i morgon som jag ska ha med mig bort men denna gången ser den godare ut så det är bara att hoppas på att den är det.

 

 

 

annars blev det lite armbands jobb när man inte kunde sova middag. Nu till kvällen blir det lite spa är sugen på att testa min nya ansiktsmask som jag köpte föra fredagen.

 

   

Av cecilia wallenius - 23 oktober 2019 17:47

Denna lediga dag trodde man att man fick sova länge men så blev det inte. Men vad gjorde det jag fick bort lite armband innan stan öppnade så att man kunde åka och göra sig snygg i håret som var på tiden.

 

 

 

Så äntligen är man snygg och kan se höstens fina färger. Även morgon dagens jobb ligger och väntar men det blir efter min vanliga middagslur man knyter lite

 

Av cecilia wallenius - 22 oktober 2019 17:19

I dag var det andra dagen man använde sin powerbank och jag är super nöjd med den jag använde den ännu mer i dag efter som man åkte och handlade lite efter jobbet så tog man och laddade telefonen under tiden man jobbade. Så det kommer man att göra mer gånger i alla fall kommer det att hända på fredagar då man inte orkar handla efter att man sovit middag. När man kom hem blev det som vanligt en middags lur innan man tog tag i att storstäda sitt badrum

 

 

Av cecilia wallenius - 21 oktober 2019 17:30

I dag har man testat sin nya Power bank och den funkade helt perfekt efter som den kan ladda mobilen trådlöst så älskar jag den verkligen.

 

 

 

Jag har även kollat vad man behöver inhandla i en affär som man tänker besöka om en månad ungefär då man ska på lite roligheter. Jag kommer verkligen gå los i den affären har hag märkt nu men det får de vara värt efter som den inte finns i Linköping får man passa på när man är i sådana städer men det kommer bli lite annat med.

Av cecilia wallenius - 20 oktober 2019 17:26

I dag tog man och städade sitt sovrum och det var verkligen på tiden så nu ligger man i rena lakan och ett rum som doftar ajax. Men det har även blivit lite shopping i dag man kan väll säga att äntligen har en av mina favoriter kommit ut som burk av mina ansiktsmasker har dok inte testat denna ännu men det blir till helgen.

 

 

 

Sen tog man och förberedde så att man kan knyta armband i morgon. Jag har haft lite vila från det ett tag var tvungen att de till att ett sår var läkt och det är det nu så i morgon kan man sätta i gång att knyta igen.

 

 

Av cecilia wallenius - 19 oktober 2019 17:21

Denna lördag har man fixat det sista som behövde fixas till den 22 november så nu äntligen är det klart och jag längtar. Jag tog även och testade en ny ansiktsmask och dillar man doften av kaffe så kan jag varmt rekommendera den. Jag kan även konstatera att jag älskar mitt hårband när man lägger på ansiktsmasken.

 

 

 

Och inte nog med de jag tog och testade mitt ställ för sminkborstar och jag är riktig nöjd med det.

 

   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards