Alla inlägg under februari 2014

Av cecilia wallenius - 21 februari 2014 17:26


I dag var det dags att handla lite på kläd rean innan jag tog och styrde stegen hem och man kan säga att man blev nöjd med köpen. det har även blivit lite stickat men så att garn korgen kan fyllas på med nya garn till lite mer sticknings arbeten så man får väl ser vad som kommer här näst antingen en bolero eller en poncho. Annars har jag för det mesta njutit av denna dag. Nu ska jag ta och sticka klart min tub halsduk så att man kan använda den kanske till våren eller till hösten.

Av cecilia wallenius - 19 februari 2014 17:07


Då var det dags att skriva lite i gen det har visserligen inte hänt så mycket för utom att jag för tillfället är inne i en sticknings period så nu ska jag äntligen ta tag i at sticka mig en poncho och även en bolero till sommaren annars har jag inte gort så mycket denna dag mer än att fått till baka mina nyckar som jag tappade i går morse och en snäll ärlig person tog hand om och lämnade in så att dom kunde komma till rätta nu ska jag ta och sätta mig och sticka och njuta av kvällen så får jag se vad morgondagen kan bjuda på men det kommer i alla fall bli vin och vänsterboten lax i morgon kväll.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards