Alla inlägg under juli 2019

Av cecilia wallenius - 28 juli 2019 16:38

 

Av cecilia wallenius - 27 juli 2019 19:48

I dag har man inte gjort så mycket mer än att nästan gjort klart lite armband och laddat tiostycken nya till i morgon. Sen konstaterade jag att man hinner göra klart 150 stycken armband på denna semester vilket jag inte trodde eller räknat med men är man inne i en period där det är kul så går det undan och det underlättar att ha något att lyssna på.

 

 

Av cecilia wallenius - 26 juli 2019 17:30

Då var den andra semesterveckan av klarad i dag tog man och fixade lite. Sen blev det även lite armband gjorda men jag bestämde mig för att ta med lite tråd och dels göra klart resten av m rare och sen så att man kan börja på en ny omgång m rare jag närmar mig snart 2000 stycken som man har gjort vilket är otroligt jag trodde inte att dom skulle bli så populära som dom har blivit det senaste åren.

 

   

Av cecilia wallenius - 26 juli 2019 17:30

Då var den andra semesterveckan av klarad i dag tog man och fixade lite. Sen blev det även lite armband gjorda men jag bestämde mig för att ta med lite tråd och dels göra klart resten av m rare och sen så att man kan börja på en ny omgång m rare jag närmar mig snart 2000 stycken som man har gjort vilket är otroligt jag trodde inte att dom skulle bli så populära som dom har blivit det senaste åren.

 

   

Av cecilia wallenius - 25 juli 2019 15:31

Det är så underbart att ha fläktar på nu när det är så varmt det hade inte gått att jobba utan dom kan man säga men med dom och en ljudbok så blir det armband på löpande band.

 

 

 

I dag har man för det mesta knutit men det blev en shopping tur på stan med äntligen har man en bra sminkspegel till resor så att man kan göra sig snygg efter som man kommer synas allt mer på bloggen med lite bilder på sig själv med.

 

 

Av cecilia wallenius - 24 juli 2019 18:45

I dag gick man in i den andra veckans ledighet egentligen tack vare att man gjorde illa sig lagom till att man skulle ha en vilo dag innan man skulle ha kört det sista dagarna innan semestern men jag mår mycket bättre i dag men känner fortfarande av revbenen ibland  men kan röra mig normalt igen vilket är underbart sen har man tajmat in semestern kanon bra i år med värmen vilket med är underbar.

 

   

Av cecilia wallenius - 23 juli 2019 17:27

Nej jag har inte lagt ner min blogg och kommer inte göra det heller men har bara inte haft tid att skriva på ett tag. I dag tog man och fixade lite som ska hem till min mor som är bra att ha när man är där så att man slipper släppa på en hel del.

 

 

 

Sen kom det även ett pakt med smink borstar där det står vad do heter vilket jag inte hade förut.

 

 

 

Efter som man kommer att synas allt mer på bloggen så är det kul att göra sig snygg mellan varven.

Av cecilia wallenius - 18 juli 2019 21:42

I dag tog man och började på m rare och gjorde klart 6 stycken så nu de laddat fem nya som hoppas på att bli klara i morgon vilket dom kommer bli för det går otroligt fort och lätt när man har en ljudbok att lyssna på. Nu laddar man för morgon dagen då det blir armband och shopping.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards