Alla inlägg under mars 2018

Av cecilia wallenius - 31 mars 2018 16:15

Då var det äntligen påskafton och man hade hoppats på att påsk haren kom med något ägg till en men jag var tydligen för stor. Men jag fick mina födelsedags presenter och en hoppas ja kunna inhandla på annandagen men man fick god påsk mat och var glad ändå

 

Av cecilia wallenius - 30 mars 2018 19:46

Äntligen är mitt liv på rätt håll igen nu känner man med vind i kroppen. Jag älskar verkligen min permutation på e-böcker och ljudböcker. det kan få mej md små medel att må bra.

 

 

Även i dag blev det en skön promenad i naturen.

 

Annars har jag inte gjort så mycket denna dag förutom att erbjudit mig att vara hundvakt åt ett hundtroll ett år till. Och dom tackade ja till det så nu är det bara lite till som ska bli löst innan man öppnar lilla kampanjer flaskan och firar.

Av cecilia wallenius - 29 mars 2018 19:59

Äntlgen börjar det bli vår ute så att man kan ta och motionera bättre än vad man har gjort under vintern.

 

I dag bytte jag både promenadrut och även hund när jag var ute på min dagliga promenad.

 

Jag har även tänt att börja gå mer stavgång nu i vår. Så nu ska man se vad man har för sport kläder när man kommer hem och om det är något man behöver handla till.

Av cecilia wallenius - 28 mars 2018 18:55

I dag tog jag en promenad i det vackra vårvädret.   Sen blev det lite mer shopping till mina kommande resor som jag kommer att göra i vår.

 

 

Det kom även lite pyssel så att jag kan göra kinaarmband.

 

Jag har även tagit och varit snäll mot min telefon eller om det om det är en försenad födelsedagspresent till mig själv.

 

i kväll ska jag ha lite hemma spa och njuta av att tvätten är tvättad.

 

Och att man går på fyra dagas ledig het i morgon efter att man slutat jobbet. I helgen ska jag även testa denna lilla tub och hoppas på att ögonskuggan sitter kvar

   

Av cecilia wallenius - 25 mars 2018 14:30

I dag blev det lite shopping men jag var tvungen att starta den med en mugg gott kaffe  

sen blev det en ladd kabel till mitt extra batteri som är kortare än den jag har efter som man lyssnar på ljudbok till jobbet och musik på jobbet så behövs mitt extra batteri.  

Det blev även lite ansiks masker med innan jag åkte hem  

och gjorde snyggt på mitt köksbord som blev ny målat i helgen

 

får se vad denna vecka kan bjuda på men jag kommer lura tre öbarn hoppasjag på efter som det är första april på söndag 

Av cecilia wallenius - 24 mars 2018 14:16

Denna dag började med att tvätta sex maskiner tvätt börjar verkligen sakna min n tvättmaskin nu den jag har gott sönder och jag har inte haft ork och kolla på en ny förens i veckan ´så nu har jag bestämt mig äntligen för vilket märke nästa maskin kommer ha efter som min mor sa att det märket var bra får man helt enkelt lita på henne. När tvättandet var klart blev äntligen köksbordet målat en andra gång och man blev super nöjd. Med resultatet så i morgon kommer mitt köksbord bli super snyggt och resten av köket kommer bli städat

Av cecilia wallenius - 23 mars 2018 16:50

Denna vecka har rullat på jag har rullat på. Jag böjar nu vänja mig vid lite digitalisering så som ljudböcker för det mesta dels går jag men ena  hörlur i örat även på jobbet men då är det musik som gäller  

jag äskar verkligen skyddet som gör telefonen damm fri.   

Annars är det strömmande ljudböcker jag lyssnar på mesta dels. Denna vecka blev även lite fix till min surfplatta så att man kan hålla bloggen i liv när inte datorn är med jämt plus att man kan skriva på lite på sa att min bok kan skrivas på   utan att ha med datorn viket kan vara skönt vid vissa resor som man kommer att göra fram över.  

Nu till kvälen tog man och snyggde till sit köksbord lite och bestämde mig för att snygga till listerna i hallen till helgen och även få ordning på lite annat i lägenheten

Av cecilia wallenius - 10 mars 2018 12:49

Jaha då var det ett tag sen man skrev igen då. Tiden bara rinner i väg men jag ska bli bättre på att uppdatera min blogg kanske inte varje dag men engång i veckan i alla fall. Det har hänt en hel del jag har tagit och städat lite i mitt hem och tagit bort alla cd skivor och gjort plats för annat men jag lyssnar själv klart på ljudböcker men nu förtiden via telefonen i stället.   Och men högtalare eller hörlurar i öronen beror på vart jag är och gör. Jag har även med min platta där jag har en hel del e böcker så i stället för att lyssna på böcker kan jag även läsa med   men på kvällarna blir det alltid att jag lyssnar för att sova eller kunna somna fortare det är en vana som sitter i efter ett antal år och det går inte att somna utan en ljudbok jag har försökt i nödfall men det går inte

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards