Alla inlägg under november 2011

Av cecilia wallenius - 30 november 2011 19:14


I dag tog jag äntligen och fixade lite tavlor till arbetsrummet. När jag kom hem tog jag och satte på en maskin tvätt innan jag tog min middags lur. Men nu till kvällen började jag fylla sten i det akvariet som ska stå i sovrummet i morgon ska det inhandlas lite växter sen är det nya indervider som ska dit i form av lite fiskar sen kan man ligga och mysa där inne på kvällen och i vardagsrummet på dagen och kvällarna det är klart att jag nog går in till sovrummet på dagen med. Vad har hänt annars då jo jag har blivit fast anställd på ett bussföretag bara i 50 % men de räcker för mig och min kropp så nu lever man livet igen det kom även upp en tavla på väggen den andra får jag ta i morgon för att jag hade ingen krok till den. Fiskarna är glada för sitt nya gömställe så nu ska jag bar spana efter mer på det temat sen får jag se vad det blir för tema till sovrummet nu väntar snart soffan och teven på en jag får nog lite sälskap av några fiskar med sen är det dags att sova så man orkar med morgondagen som kommer bli späckad.

Av cecilia wallenius - 29 november 2011 17:22


I dag efter jobbet åkte jag hem och fortsate med tvätt högen som börjar bli allt renare så det är snart dags att ställa sig och vika och få in det i skåp och lådor. När jag kom hem hade jag ett paket och hämta till akvariet så nu har fiskarna fått sin inflyttnings present på sitt tema skeppsvrak och fynd sen har jag för det mesta sovit efter som jag började må illa när jag gick från jobbet så det jag skulle ha gjort i dag får vänta tills i morgon då jag mår förhoppningsvis bättre.

Av cecilia wallenius - 28 november 2011 19:01


I dag tog jag och jobbade lite kortare än vad jag brukar sen i stället för att varken åka ner på stan eller hem tog jag och hoppade på tåget till Nyköping för att vara med i en tidning som kommer ut i januari efter det satte jag mig på tåget tillbaka till Linköping igen för att komma hem och möttas av hungriga fiskar som har fått mat nu. Snart väntar sängen och en ny spänande dag framför mig i morgon tänker jag ta och sätta i gång mitt akvarium i sovrummet igen sen får vi se vad dagen har att bjuda på.

Av cecilia wallenius - 27 november 2011 14:23


I dag när jag vaknade gjorde jag lite advents fika och tände det första ljuset och njöt av att de var så snyggt som jag ville ha det. Sen när klockan hade blivit tillräckligt mycket så tog jag mig an en över full tvättkorg det blev även en sväng på stan för att ut rätt lite ärenden. Jag hitta mit en jul klapp som jag funderar på till mitt sovrum och den ska de nog få bli för jag saknade mina vänner som flytta där i från men först ska jag nog ta och förbättra skrivbordet innan det kan ställas dit men köpa kan man ju alltid i alla fall när det är rea på de annars har jag bara njutit av dagen jag får se vad veckan har att erbjuda för roligt men det blir säkert något.


Av cecilia wallenius - 26 november 2011 17:46


I dag när stan öppnade tog jag och klippte mig sen blev det en sväng till biblioteket innan jag åkte förr at fixa det sista. När jag kom hem satte jag upp det sista gardinerna och strök lite dukar det blev även en adventsljusstake fixad till i morgon. När jag ändå var i farten så blev lägenheten städad och det blev även en sväng ner till källan med lite så nu kan man ta och njuta över att det är rent här hemma. Nu ska jag se till att få något i min hungriga mage sen får vi se hur kvällen blir.

Av cecilia wallenius - 25 november 2011 17:52


I dag efter att man jobbade klart åkte jag och fixade det sista som behövdes så nu är det snart advents fint i mitt hem. Denna helg ska jag fixa lite till sen måste man ju ta och bli snygg tills måndag men när jag kom hem så upptäckte jag ett fel som jag får ta och ordna i morgon så jag är inte riktigt klar än men snart så. Nu lyser adventsljusstakar och stjärnorna i alla fönster i morgon ska jag ta och ordna lite julblemmor med så detta år ska jag ta och njuta föra året tog jag och packade flyttkartonger den här tiden och flyttade till min underbara trea där jag trivs och skaffade lite invånare i sommars det slipper betala hyran har jag sagt bara det muntrar upp matte i bland så går det bra och det kan jag lova de gör dom. Nu är det snart dags för sängen så man hinner med morgondagen.

Av cecilia wallenius - 24 november 2011 19:23


I dag har jag bara haft det skönt och fixat lite till nu kan jag både tvätta och vädra säng kläder samtidigt för jag var och köpte en till torkställning sen börjar det komma upp lite julgardiner i sov rummet men där fattas det lite så jag får ta och komplettera det i morgon sen är det bara adventspynt som ska upp i fönsterna sen kan man verkligen ta och njuta av att det snart är jul och advent nu tänker jag sova så jag orkar med morgondagen. Fiskarna lever och mår bra det väntar bara på lite mer gömställen med det kommer till veckan.

Av cecilia wallenius - 23 november 2011 18:32


I dag efter jobbet åkte jag hem och sov middag sen till kvällen kom det upp lite jul gardiner i arbetsrummet resten av lägenheten ska med få jul gardiner men det tar jag antingen i morgon eller på fredag eller så fixar jag det på lördag när advents sakerna ska upp i fönster och även på balkongen Kvällen kommer annars bli rät så skön det blir nog att ligga framför v tror jag sen efter det väntar sängen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards