Alla inlägg under juli 2012

Av cecilia wallenius - 31 juli 2012 18:10


Andra dagen på jobbet de känns fortfarande segt att behöva jobba. Men det släpper väll efter ett antal veckor men man låter som en kråka så förkylningen som man hade föra veckan sitter fortfarande i kroppen annars har jag tagit och fixat lite i hemmet på eftermiddagen även husdjuren fick lite bättre städning. Annars har det inte hänt så mycket på sista tiden.

Av cecilia wallenius - 28 juli 2012 15:01


I dag tog jag och gjorde klart en av mina kuddar som jag ska ha i gästrummet och det blev väldigt snyggt och man blev nöjd med resultatet nu ska jag bara göra klart 7 st till sen får vi se om det kommer bli några fyrkantiga kuddar med men det blir det säkert annars har jag för det mesta njutit av att man är på bättringsvägen för på måndag börjar man arbeta efter en otroligt skön semester.

Av cecilia wallenius - 27 juli 2012 15:33


I dag tänkte jag att jag skulle byta ut en hylla som jag har i arbetsrummet mot en lika dan fast den nya då skulle vara vit i stället för den som satt de som var björk. Men det gick inte sm jag tänt mig i stället så ska jag ta och snygga till arbetsrummet efter att jag har fått ny el i lägenheten. Så det får bli till hösten i stället. Då hade jag ändå tänkt att ficka till det så att det blir snyggt. Ny ska jag bara inhandla lite småsaker + en nu skön arbetsstol så man kan sitta skönare där inne nu kan man snart ta och mysa i gäst sängen men det ska bara dit lite mer kuddar så är det klart med.

Av cecilia wallenius - 25 juli 2012 12:22


Sista veckan på en helt underbar semester har inte börjat som jag hade tänkt jag jag blev vrål förkyld och har inte orkar med någon ting som jag velat. Jag har för det mesta varit säng liggande. Så jag hoppas att jag snart kan vara på benen igen och hinna det jag hade tänkt gör innan sommaren är slut.

Av cecilia wallenius - 14 juli 2012 16:59


Tiden bara rinner i väg. Jag har inte hunnit med att blogga på sista tiden men det kommer snart bli bättring på de. I dag har jag börjat att städa lite i min källare så nu kan man snart ta och dansa där nere i morgon tänker jag ta och bära upp lite saker där i från som jag tänker skicka till sekenhand. Sen är det bara att få snyggt i lägenheten med. Men det får jag ta lite i veckan då jag är ledig. Nu ska jag snart ta och sätta mig och sticka på lite kuddar till mitt gäst rum och lyssna på en ljudbok. Kvällen kommer annars att bli rät så lugn det blir väll att plocka lite i lägenheten och se vad jag behöver.

Av cecilia wallenius - 5 juli 2012 18:18

I dag har både mitt huvud och min mage bråkat med mig men det har gått bra än då. Först gick jag hem från ett seminarium på grund av huvudvärk så det var bara att gå hem till huset och sova lite så man skulle vara pigg och glad till vårat eget seminarium men det sprak på grund av att magen blev käpp så fick jag vackert fick lämna mina vänner och vänta utanför tills det var slut. Man har ju hunnit med att äts lite Visby glass med och årets kullor ligger nu på sex kullor glass men det kommer nog bli mer innan man åker hem på lördag.  Nu väntar man bara på att det ska komma lite gäster så man kan ha årets grill kväll.

Av cecilia wallenius - 4 juli 2012 17:35

Tredje dagen i Visby i dag har jag för det mesta sovit och villat mina fötter efter som dom har fåt lite skav sår men jag tog ändå min tavla från utställningen och gick en promenad med. Nu väntar jag bara på att få lite mat i magen så man orkar med resten av veckan. Jag får se vad kvällen har att bjuda på.

Av cecilia wallenius - 3 juli 2012 20:38

Andra dagen i almedalen i dag har man försökt att synas i tv men de har jag nog lyckas annars har jag nog bara njutit av livet. Nu ska man snart hitta  sängen så man orkar med morgondagen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards