Alla inlägg under september 2020

Av cecilia wallenius - 30 september 2020 15:09

Denna lediga dag har man fått en hel del gjort vilket känns skönt det började med att nästan göra klart lite armband på morgonen nu är det bara slutpärlan som ska dit så är en ett gäng klara

 

 

 

Sen blev man sugen på att baka lite så att man kan ha något gott till kaffet så det blev en vit kladdkaka.

 

 

 

Innan man gav sig ut för att handla lite mat och annat så som lite bakgrunds tyg så att man kan ta snygga bilder utan att behöva använda sina fotostudios hela tiden speciellt när man är på resande fot så kommer några av mina fotobakgrunder få hänga med.

 

 

 

så detta är vad min kommande helg ska bestå av lite sy arbete och även göra klart lite armband så att man kan börja på nästa storlek.

 

 

Av cecilia wallenius - 28 september 2020 16:40

Denna måndag har man känt sig seg hela dagen men det kan bero på min natt den har inte varit den bästa. Men man klarade av att jobba i alla fall och nu håller man alla tummar det bara går för att kommande natt ska bli bra. Men efter jobbet så åkte man hem och sov middag vilket är underbart och så klart med en ljudbok att somna till.

 

 

 

Sen så tog man sig en kopp kaffe och lite gott till.

 

 

 

Innan man tog och fixade lite på diskbänken och jag måste säga at jag är mer nöjd nu än innan.

 

 

Av cecilia wallenius - 27 september 2020 16:29

Denna söndag kände man sig lite seg vilket man kan få lov att vara ibland men jag fick en hel del gjort äntligen så är min syskonvägg snart komplett vilket man har längtat efter. Sen så gjorde man klart lite armband som nu ligger och väntar på lås och slutpärla det kommer dom at få i veckan.

 

 

 

Annars har man inte gjort så mycket denna söndag bara haft en slappardag där mn inte ens orkade lagga mat utan gick och beställde en kebabrulle

 

 

 

Nu är det dags att leta nya spänade böker så att man kan både sova gå till jobbet och även röra sig för man älskar verkligen dessa det är mina favoriter.

 

 

 

 

 


Av cecilia wallenius - 26 september 2020 18:19

Denna dag började med lite sällsynt jobb innan man gav sig ut för att handla lite och för att kunna göra klart lite jobb.

 

 

 

Annars har denna dagen bara varit en fixar dag men man fick i alla fall tt armband klart nästan det är bara lås och slut pärla som saknas men det får dom när allt är klart. Och så klart går man inte en meter utanför dörren utan dessa mina älsklingar som man haft i en vecka i dag och man ångrar inte det köpet ett dugg även om det var lite dyrt men det är det värt om man lyssnar mycket på musik och framföralt ljudböcker som man gör.

 

 

 

Jag kan inte sova utan en ljudbok så det är mitt sömn medel och nu för tiden finns det ljudboks appar vilket det inte gjorde när man började med det hela. 

Av cecilia wallenius - 25 september 2020 18:30

Denna dag lev det inte som man velat meningen var att ha jobbat men mitt huvud ville inte vara med mig i morse när jag vaknade. Ja kände visserligen av det lite i går kväll att det inte skulle gå men nu förtiden är man starkare än vad jag var för tre månader sen men det händer att mitt huvud vinner ibland vilket det gjorde i dag plus att jag mådde illa så det var bara att krypa ner i sängen och sova vidare och hoppas på att det skulle släppa så småning om vilket fet inte har gjort så man har legat i sänge i stort sätt hela dagen för det är det ända som hjälpt jag försökte med lite fika med och det hjälpte lite.

 

 

Av cecilia wallenius - 24 september 2020 16:21

Denna dag har man gjort så att sin handväska är helt kom plätt.

 

 

 

Och fixat lite annat bland annat en trådlös laddare till min dataväska.

 

 

 

Det blev även lite skönhets produkter inhandlat.

 

 

 

Innan man åkte hem och tog tag i lite städning mer av de kommer det att få bli i helgen.

 

 

 

och så kart så var min nya följeslagare med mig i dag man ångrar inte ett dugg att man inhandlade dom i lördags även om dom var lite dyra men man hade som tur var ett presentkort så lite rea blev det allt och jag ångrar mig inte ett dugg över dom tvärt om det är det skönaste man har haft.

 

 

Av cecilia wallenius - 23 september 2020 17:01

Denn dag började med tt storstäda mitt duschrum och jag blev supernöjd med hur det blev sen så blev man sugen på att baka lite så man slängde i hopp en kladdkaka men denna gång en helt vanlig med choklad och lite hackad choklad ovanpå.

 

 

 

Jag har även tagit och fyllt på med lite te nu när hösten närmar sig.

 

 

 

Det är så underbart att göra sin egna chailatte. Men tyvärr så tyckte jag inte om kladdkakan den blev lite  väl choladig för min smak.  

 

 

Av cecilia wallenius - 23 september 2020 17:01

Denn dag började med tt storstäda mitt duschrum och jag blev supernöjd med hur det blev sen så blev man sugen på att baka lite så man slängde i hopp en kladdkaka men denna gång en helt vanlig med choklad och lite hackad choklad ovanpå.

 

 

 

Jag har även tagit och fyllt på med lite te nu när hösten närmar sig.

 

 

 

Det är så underbart att göra sin egna chailatte. Men tyvärr så tyckte jag inte om kladdkakan den blev lite  väl choladig för min smak.  

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards