Alla inlägg under september 2016

Av cecilia wallenius - 10 september 2016 19:33

Då var det ett bra tag sedan man bloggade jag har verkligen velat det tidigare men tyvärr så har ja inte haft tid med det jag har  jobbat på mina alla tre jobb eller rättare sagt fyra sedan i höstas det har kommit till ett hund jobb till som man har plus att se till att man själv sover om nätterna vilket jag inte har gjort eller rättare sagt nu det sista fyra veckorna har man sovit väldigt gott utan andnings uppehåll vad jag känner och även mycket jag är mycket piggare på dagarna och även kvällarna Detta är mitt nya hund jobb nämlien pepper som jag passar en gång i veckan

 

Min nya natt kompis som gör att man sover underbart gott om natten det är värt allt krångel nu har jag sovit gott i 4 veckor och går och väntar på ett till sömn test hoppas bara att det visar bra resultat

 

Jag har alltid älskat böcker i alla format det är helt underbart att dom i mobilen och lyssna på och även på surfplattan som e bok så man slipper bära med sig så mycket det är bara se till att allt är laddat sen kan man både läsa och lyssna på vad man vill detta har blivit en bra tidsfördriv när man går till jobbet tuvär så räcker inte batteriet i telefonen till men då tar man tillen nödladdare tills man kommer till ett väg väggutag och kan ladda den fullt så att den räcker hem med

 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards