Alla inlägg den 29 september 2012

Av cecilia wallenius - 29 september 2012 18:57


I dag efter en liten skön sov morgon man bara kunde unna sig så tog jag och fyllde på hos mina husdjur det blev även en hel del koll på filter till dom som snart ska ta och byttas. När jag kom hem tog jag och städade lite i mitt sovrum och kastade en blomma som hade set sina bästa dagar så det lär nog bli en ny blomma till sovrummet snart. Jag har även tagit och kollat på matta dit som snart med ska inhandlas. Det har även blivit lite koll på smyckets tillbehör som snart ska inhandlas för nu finns smyckes lusten att göra klart lite smycken som ligger och väntar. Det har även blivit lite stickat i dag med. Jag har även planerat in en pyssel helg i oktober där jag ska ta och göra klart sånt som jag har liggande så ,man kan ta och böjar på lite nytt snart. Jag har även fått lite inspiration på att göra armband så det tänker jag nog ta och testa snart men först vill jag göra klart lite som ligger och väntar. Nu ska jag ta och fortsätta att njuta av denna Lördags kväll och se vad morgondagen kan bjuda på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards