Alla inlägg den 16 september 2012

Av cecilia wallenius - 16 september 2012 18:13


I dag på morgonen färglade jag de jag hade skissat på i går sen var jag ute och inhandla lite underkläder för det verkar gå åt. Det blev även lite stickat men de känns som att stickning hör till höstens aktivitet för då är man för det mesta inne och bara vill pyssla jag väntar även på lite garn till två kuddar till som jag tänker sticka och gillar jag de garnet vilket jag tror att jag gör ska jag nog sticka mer av det. Annars har jag tvättat så man har något att sätta på sig till veckan. Nu sitter jag och klurar på en tavla till gästrummet som kommer bli super snygg så jag får se när jag tar och skissar ner den på papper för att det ska färgläggas men det blir nog till veckan. Nu till kvällen tog jag och fyllde ytligare en kudde till min gäst soffa. Så nu börjar det snart bli riktigt snyggt i mitt lilla rum i morgon tänker jag ta och fixa lite färg och rammar. Det blir nog lite mer fyllnads vadd med för att färdig ställa en kudde till som bara blev lite fylld i kväll. Sen ska jag förstås sätta upp lite tavlor som jag målade i dag så det blir riktigt snyggt nu ska jag fortsätta på en julklapp jag håller på men och njuta av resten av kvällen och ladda inför morgondagen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards