Alla inlägg den 23 september 2012

Av cecilia wallenius - 23 september 2012 17:11


I dag så tog jag och städade lite i lägenheten på vissa ställen behövdes det verkligen. Även akvariet blev snyggt men nya växter. Och sex stycken nya liv Så nu kan man ta och njuta av en ren lägenhet ett bra tagg över att det är rent och snyggt det har även kommit upp lite tavlor på väggen i gästrummet. Det har även blivit lite tvättat med och så klart kollat in nya fiskar som kanske kommer hamna i akvariet till veckan då jag tänker ta och fylla på det med lite mer fisk. Jag har även tagit och beställt en bättre slam häver till akvariet efter som den jag hade inte var så bra men den kommer få leva kvar som reserv och när det är lite som ska städas boret från akvariet så kan den nog vara bra att ha. Det har även blivit lite koll på städutrustning och lite mer dekoration till mina husdjur för nu vill jag ha snyggt hos dom och de ska inhandlas lite mer fisk och växter till veckan för jag har bestämt att hålla det snyggt nu och det kommer jag att hålla nu när nästa alla sniglar är borta. Det har även blivit lite kudd stickning med. Det har även blivit lite tvättat med så man har något att ha på sig till veckan det har även blivit lite koll på lite till akvariet så som dekoration och fiskar men fikar kommer det att bli i veckan någon gång i slutet vad jag vet. Nu ska jag ta och fortsätta att sticka och njuta av denna kväll och se vad veckan kan bjuda på men det blir nåt kul hoppas jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards