Alla inlägg under december 2019

Av cecilia wallenius - 28 december 2019 18:42

Då var denna dag snart slut i dag har man för det mesta sovit men nu till eftermiddagen blev det lite bad med en ljudbok innan man tog och gjprde klart några rare armband klara. Jag hoppas på att resten av dom kan bli klara i morgon. Jag har även tagit och läst lite framför brasan. Men nu ska man fortsätta att vila så att man orkar med morgondagen

Av cecilia wallenius - 27 december 2019 14:53

Då  var alla julklappar utdelade för detta år och ja man fick det man önskade sig. I dag har man inte gjort så mycket mer än att njutit av livet och planerat min minisemester som Jag kommet att ha i juli då man ska till Göteborg igen och hälsa på en kompis och bara turista. Det kommer nog att bli lite shopping med. Efter som man ju älskar skönhet så jag gick genom mina sminkborstar å en eller två till kommer det att bli.

 

 

 

Och sen konstaterande jag att jag inte behövde något mer smink kanske lite ögonskuggor.

 


 

Sen har man även bestämt att inhandla en större forero ansiktes rengörare efter som jag tycker min är lite liten som jag har den är till för resor.

 

 

 

Men nu blir det lite jobb så att man kan få klart några armband innan året är slut

 

   

Av cecilia wallenius - 27 december 2019 14:53

Då  var alla julklappar utdelade för detta år och ja man fick det man önskade sig. I dag har man inte gjort så mycket mer än att njutit av livet och planerat min minisemester som Jag kommet att ha i juli då man ska till Göteborg igen och hälsa på en kompis och bara turista. Det kommer nog att bli lite shopping med. Efter som man ju älskar skönhet så jag gick genom mina sminkborstar å en eller två till kommer det att bli.

 

 

 

Och sen konstaterande jag att jag inte behövde något mer smink kanske lite ögonskuggor.

 


 

Sen har man även bestämt att inhandla en större forero ansiktes rengörare efter som jag tycker min är lite liten som jag har den är till för resor.

 

 

 

Men nu blir det lite jobb så att man kan få klart några armband innan året är slut

 

   

Av cecilia wallenius - 27 december 2019 14:53

Då  var alla julklappar utdelade för detta år och ja man fick det man önskade sig. I dag har man inte gjort så mycket mer än att njutit av livet och planerat min minisemester som Jag kommet att ha i juli då man ska till Göteborg igen och hälsa på en kompis och bara turista. Det kommer nog att bli lite shopping med. Efter som man ju älskar skönhet så jag gick genom mina sminkborstar å en eller två till kommer det att bli.

 

 

 

Och sen konstaterande jag att jag inte behövde något mer smink kanske lite ögonskuggor.

 


 

Sen har man även bestämt att inhandla en större forero ansiktes rengörare efter som jag tycker min är lite liten som jag har den är till för resor.

 

 

 

Men nu blir det lite jobb så att man kan få klart några armband innan året är slut

 

   

Av cecilia wallenius - 24 december 2019 19:20

Då var det dags för julafton oh det verkar som om ingen har varit snäll i år för det är tomt med julklappar under granen en det kan nog ändra sig till kvällen.

 

 

 

Jag började min morgon med ett tomte bad.

 

 

 

Men innan man vaknade till ordentligt i morse så fixade man en till biljett till en konsert i sommar. Så nu ska man bara boka ett boende för två nätter och hoppas på att kompisen vill vara med. och hitta på lite med mig där nere  

Av cecilia wallenius - 22 december 2019 15:37

Då var man framme vid fjärde advent. I dag har man haft en bra dag. där man slått in lite julklappar och hjälpt till att pyntat i morgon ska man fixa det sista innan man kan pusta ut. Det blev även lite snyggt på sällsyntas armband efter som dom är hemma med för att snyggas till med markering och på fyllning.

 

 

Av cecilia wallenius - 15 december 2019 16:26

I dag blev det en hel del gjort man gjorde nästan klart XL rare armbanden så nu blir det lite färg gladare färger som ska göras. Sen blev det lite annat pyssel gjort med denna söndag plus att man började på s rare med.

 

 

 

Jag har även bestämt att ta med min fotostudio hem

 

 

 

plus den svarta och vita bakgrunden så att man kan fota i jul med för jag kommer ta och blogga då med och även kommer det bli lite jobb och annat vad det är vet jag inte ännu men något blir det.

 

 

Av cecilia wallenius - 14 december 2019 17:08

I dag blev det att knyta armband med musikhjälpen som bakgrunds ljud.

 

 

 

Sen blev man även lite hundvakt.

Annars har man inte gjort så mycket mer än att försöka få klart en storlek rare armband men dom kommer bli klara till veckan med lås och allt så att dom kan bli levererade på fredag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards