Alla inlägg under januari 2023

Av cecilia wallenius - 27 januari 2023 17:53

I går gjorde man slag i saken och fixade två ljus lyktor till mitt sovrum.

 

 

 

Som dagen innan fick snyggt på skrivbordet som står där inne och ja et blev supersnyggt.

 

 

 

I dag så var det dags att ta fram sina solglasögon när man gick ut på en promenad för att fixa lite och även så blev det lite handlat till mitt lilla badrums städ man ska ha i helgen.

 

 

 

Man tänkte även få bort sen nya diamant tavlan men såg att den mapp man har är lite för liten så den vår ligga framme kanske kommer jag börja på den snart och göra den parallellt med den andra man håller på men det får man se där har jag inte riktigt bestämt mig ännu.

 



Av cecilia wallenius - 25 januari 2023 16:06

Denna lediga dag har man inte gjort så mycket mer ä att kolla lite närmare på en till diamantmålning

 

 

 

som kom igår och den ska hänga i mitt arbetsrum tillsammans med den ros man håller på med.

 

 

 

plusen ros bild till men den har jag inte beställt ännu. menbilde är min egna skapelse vilket är kul att ha lite egna bilder lite här och var i lägenheten.

 

 

Nägot så här kommer blilden att se ut.


Av cecilia wallenius - 20 januari 2023 17:20

 I dag blev det lite fix i mitt arbetsrum jag ville få mer ordning i mina skrivbordslådor än vad man hade plus att nu när min dator och min diamantmålning delar på skrivbordet så kan det vara skönt. Och jag vill även kunna stoppa undan dessa.

 

 

 

Som man har tänkt länge på att vilja använda men inte kommit mig för. Men nu så efter som man har en liten fusklapp framme så skulle det vara roligt att testa dess ibland.

 

 

 

Man har även fixat lite som kan vara bra och ha lite längre fram när man målar speciellt lite större tavlor när man kommer mot slutet och ytan inte räcker till. Jag fik även hem denna i dag så att min ljusplatta kan vara lite bättre skyddad då man inte använder den.

 

 

 

Det blev även lite målning med.

 

 

Av cecilia wallenius - 18 januari 2023 16:08

Denna dag tog man och fixade lite som man behöver bland annat en lite längre kapell så att man kan ladd sin Power bank lite bättre

 

 

 

nu när både datorn och diamant målningen delar på skrivbordet.

 

 

 

Det blev även lite nya vantar efter som den ena kom bort i går efter jobbet. Så det var bara att inhandla lite nya så att man slipper frysa om fingrarna.

 

 

 

Man har även tagit och beställt lite till sin diamant målning.

Av cecilia wallenius - 16 januari 2023 15:22

Då var det dags för lite uppdatering då ja denna vecka som var så har man varit på praktik för att så småning om kanske få jobb vilket man hoppas på så klart och ja efter första veckan så var man rätt så trött men det var kul och man hittade lite man ville ha. Man har även börjat på en ny diamanttavla som ska få hänga någon stans i mitt arbetsrum.

 

 

 

Jag tog även och testade ett annat förstoringsglas men det kändes inte lika bra.

 

 

 

Så man får åter gå till det man hade även om det är lite klumpigt så är de det bästa hittills.

 

 

 

Och ja det funkar helt perfekt att ha både diamantmålningen och datron delar på skrivbordet man ska bara fixa en kapel så att man kan ladda sin powerbank lite bättre nu när man inte är hemma.

 

 


Av cecilia wallenius - 3 januari 2023 17:23

Nu förtiden har mitt skrivbord käns allt mer lättstädat det kan ju bero på att man ordning på lite så som sina pärlor till sin diamantmålning efter som nu min dator och den delar på mitt skrivbord.

 

 

 

Och man måste säga att det går riktigt bra och man är så här två dagar efter ett litet fix i arbetsrummet riktigt nöjd med hur det blev nu slipper man störa sig på att en sladd är lite för lång när man sitter vid sitt skrivbord. Man har även tagit fram sin nästa tavla som man ska måla med lite diamanter och den ska få hänga i mitt arbetsrum.

 

 

 

Man har även kommit underfull med vilka pennor till sin diamantmålning man gillar mest nämligen dessa tre.

 

 

Av cecilia wallenius - 1 januari 2023 15:59

Nytt år och nya ta i dag tog man äntligen tag i lite som man stört sig på i sitt arbetsrum så nu är äntligen en sladd fixad och en annan är upp spikad lite mer på väggen. Man passade ven på att städa lite i det rummet när man ändå var i farten. Och nu kommer min dator och min diamantmålning få dela på skrivbordet lite mer än vad det har gjort.

 

 

 

Och det man inte använder kommer att få vara på min bokhylla så länge.

 

 

 

Men man måste säga att man är bra nöjd med det lilla man gjorde efter som man fick bort en skarv dosa och ordning på lite sladdar. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards