Alla inlägg den 21 september 2012

Av cecilia wallenius - 21 september 2012 18:31


I dag efter att man slutade jobbet tog jag och fixade så att jag kunde fylla den sista kudden så nu är alla tio i hopp sydda och det blev väldigt snyggt i min lilla gästsoffa. Jag har även stickat klart en kudde till som kommer hamna där men den har inget kud fodral ännu men det kommer det att få någon gång i oktober tror jag när jag lånar min mammas sy maskin för att bland annat lagga lite fickor som är sönder de och en tröja där sömnen har gått upp. Det har även kommit upp fyra tavlor på vägen i mitt lilla rum så nu är det riktigt snyggt där nästan. Vitsligen ska jag ta och måla om det rummet med lite vit färg så det kan bli snyggt där inne. Men det är ett litet höst tema jag har att snygga till lite i min lägenhet för även hallen ska bli snygg då med. Det har även på börjats på en ny kudde som med kommer hamna i min gästsoffa när den är klar. Nu ska jag ta och sticka lite och fortsätta att njuta av denna fredagskväll. Och se vad morgondagen kan bjuda på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards